Magnutz skrev: ↑2023-11-03 20:26:28
Transparens är viktigt nu. Varför gör vi oss av med spelare som inte är sämre än de som är kvar? Varför spelas inte vissa spelare som är bra? Vad i helvete är det som pågår?
Vi ligger i botten. Vi spelar inte bra. Vi gör inte mål på Nybro på 40 minuter. Vad i helvete är det som pågår?
Äntligen! Du kan ju ryta till!
Detta måste KG svara på omgående!
Hillberry blue skrev: ↑2023-11-03 20:25:58
Fyllda av dåligt självförtroende, tuta och kör, spelar mest i hörnen och Klasen som håller, håller och håller i pucken…
För att ingen rör sig så de blir passningsbara. I pp ställer vi upp med två backar som inte är i form. Alexander Ytterell är värdelös efter sin skada. Fattar inte
Om spelarna inte tror på spelsystemet så har vi stora problem. Kruger säger ifrån när Garpen gnäller på att de inte följer spelsystemet och slänger ur sig det alla känner.
Kruger sjukskriver sig för att han ledsnat.
Gruppen tappar sin röst i omkl rummet och kvar står Garpen som har tappat gruppen och tjatar om att de inte gör det tillräckligt bra i det genialiska spelsystem som inte gett resultat på hela säsongen.
Transparens är viktigt nu. Varför gör vi oss av med spelare som inte är sämre än de som är kvar? Varför spelas inte vissa spelare som är bra? Vad i helvete är det som pågår?
Vi ligger i botten. Vi spelar inte bra. Vi gör inte mål på Nybro på 40 minuter. Vad i helvete är det som pågår?
Min gissning:
Garpen ville redan förra säsongen inte spela Hedda eller Falk och till denna säsong blev de då arbetsbefriade och vi tog in den typ av backar som Garpen vill spela med, apropos de spelare man gör sig av med.
Liss har han väl visat nästan hela tiden att det inte är den spelartyp han vill ha.
Reaktionen i förra matchen var ju inte bara riktat mot Garpens sätt att leda laget utan hela spelidén han har ifrågasattes enligt uppgift. Det är väl i princip allt tränaren finns där för så kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör.
Och som jag skrev tidigare så tror jag inte KG arbetsbefriar Garpen i första taget då det samtidigt skulle visa att han inte gjort ett bra jobb i att anställa tränare...
Min gissning:
Garpen ville redan förra säsongen inte spela Hedda eller Falk och till denna säsong blev de då arbetsbefriade och vi tog in den typ av backar som Garpen vill spela med, apropos de spelare man gör sig av med.
Liss har han väl visat nästan hela tiden att det inte är den spelartyp han vill ha.
Reaktionen i förra matchen var ju inte bara riktat mot Garpens sätt att leda laget utan hela spelidén han har ifrågasattes enligt uppgift. Det är väl i princip allt tränaren finns där för så kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör.
Och som jag skrev tidigare så tror jag inte KG arbetsbefriar Garpen i första taget då det samtidigt skulle visa att han inte gjort ett bra jobb i att anställa tränare...
Samtidigt visar ju tabellen och spelet att han inte gjort ett bra jobb , jobb(ig) sits för kg så att säga