Vad tycker ni om nuvarande matchtröjorna?
Re: edge?
snyggt!:Dwhygeorgia skrev:Kan inte elitserien införa RBK edge system? Fatta en edge tröja med samma mönster som nu , färgerna från guldåren + snörning! sen utan reklam ;P
DIF skulle gå om Rangers när det gäller snyggast tröjor i världen. lätt!
Gjorde nåra snabba torfs :
Sådär nånting vore great :D kanske med vanliga loggan bara men ja tycker den där e stiligare.
Loggan ser inte så bra ut på bortatröjan (som inte heller vart 100% bra) men you get it, kanske annan färg på snörningen med. Ja orkar inte göra bättre nu, måste sova så ja kan se foppas comeback inatt :P.
men personligen tycker jag att vi ska behålla nuvarande färger och sen kanske inte ha vit snörning på hemmadressen:)
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Förutom de gröna inslagen (som säkert är där pga nämd tidsbrist så tycker jag att dom var riktigt snygga!!m0ng00se skrev:whygeorgia skrev: Gjorde nåra snabba torfs :
Sådär nånting vore greatkanske med vanliga loggan bara men ja tycker den där e stiligare.
Posta ditt förslag till DIF hockey!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Snygga, inget dumt förslag alls. Men jag är mycket nöjda med de nuvarande.whygeorgia skrev:
Fick däremot spykänslor när jag såg tröjorna med flammor

-
http://www.jarnkaminerna.nu/images/nost ... akt019.jpg
denna tröjja skulle vara snygg tror jag..bara man modifierar dom lite med rätt färger
ingen snörning!!!!!!
denna tröjja skulle vara snygg tror jag..bara man modifierar dom lite med rätt färger

ingen snörning!!!!!!
håller inte med, Djurgårdslogan ska finnas stolt på framsidan!corrado_boy skrev:http://www.jarnkaminerna.nu/images/nost ... akt019.jpg
ingen snörning!!!!!!

Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
-
Haha , nej, anledningen är att jag har endast 70%igt färgseénde:pStiff skrev:m0ng00se skrev:Förutom de gröna inslagen (som säkert är där pga nämd tidsbrist så tycker jag att dom var riktigt snygga!!whygeorgia skrev: Gjorde nåra snabba torfs :
Sådär nånting vore greatkanske med vanliga loggan bara men ja tycker den där e stiligare.
Ska antagligen vara gult?whygeorgia skrev:Stiff skrev:Haha , nej, anledningen är att jag har endast 70%igt färgseénde:pm0ng00se skrev:Förutom de gröna inslagen (som säkert är där pga nämd tidsbrist så tycker jag att dom var riktigt snygga!!whygeorgia skrev: Gjorde nåra snabba torfs :

Hehe, allt de gula är limegrönt :pwhygeorgia skrev:
![]()
Iaf, ändra den vita snörningen till en röd på hemmatröjan, de gröna till gult och sen en tillfixad logga utan de blåa på bortatröjorna så är dom fan skitsnygga
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- DIF_Soldier
Behåll bortastället som det är (fast med blå hjälmar istället för vita)
Den röda tröjan från 98/99 bör vara ett altenativt hemmaställ, altså att man har 2 olika
Den röda tröjan från 98/99 bör vara ett altenativt hemmaställ, altså att man har 2 olika
Säg den glädje som varar
- DIF_Soldier
whygeorgia, kan du göra en exakt likadan fast rött hemmaställ ch blå axlar/fälten på armarna? skulle vara fränt och se hur det såg ut!whygeorgia skrev:
![]()
Fatta det och med blå snörning, blå siffror med gula linjer. Mums!
Säg den glädje som varar
Håller med, du får gärna fortsätta att pumpa upp fler förslag om du har några. Alltid roligt.DIF_Soldier skrev:whygeorgia, kan du göra en exakt likadan fast rött hemmaställ ch blå axlar/fälten på armarna? skulle vara fränt och se hur det såg ut!whygeorgia skrev:
![]()
Fatta det och med blå snörning, blå siffror med gula linjer. Mums!