HA 22/23: Brynäs - Djurgårdens IF 18/10
- Jim Morrison
Skäms ni inte?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vi torskar sista perioden med 5-0, FEM JÄVLA NOLL!!!
Fullständig katastrof
Det värsta är att man inte ens blir upprörd längre…
Känns bara MEH…
Känns bara MEH…
Hahahaha….
-
- Säsongskort: Ja
Sorry men nu måste vi kicka sportchef o tränare . Jag har själv påpekat att vi inte har pengar men vi kommer åka ur annars
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Försvarsspelet vårat största problem som under mååååååånga års tid nu.
Avskaffa tre mot tre.
Såå sjukt trött nu på dig garpen. Och dig KG! Ni kan stå och stirra med öppna munnar hur mycket som helst på repriserna på jumbotronen. Hur jävla usla får ni vara innan polletten trillar ner. Självinsikt, för faan, självinsikt!!
Stolt, men aldrig nöjd
Bästa två kedjorna får inte spela alls i tredje.
Felcoaching så in i.
Felcoaching så in i.
Vi tar ut målvakten för att försöka komma ifatt. Envisas med att spela den iskallaste femman. Har garpen inte tittat på matchen? Låt Magwood, Gradin få chansen. Helt sanslöst…
Den här matchen har vi tur och leder med 2 mål men lyckas ändå hitta ett sätt att förlora....
Spelar alldeles för nonchalant i pp...
Spelar alldeles för nonchalant i pp...
Rensa ut varenda jävla ledare från sportchef och nedåt.
Avgå Jocke.
Ja det ser verkligen uselt ut, och vårat försvarsspel är fanimej det sämsta jag sett i våra tröjor, vi hade Lindbom som rädda oss förra säsongen och lurade oss. Blir en riktigt lång mörk säsong detta.
Fyfan alltså...
Vilken jävla skitmatch.
Jag försöker att inte vara negativ men fyfan Andrén vafan håller du på med? Går ut aggressivt och släpper två mål.
Garpen tar timeout i slutet av tredje när spelet har hackat hela perioden. Fyfan.
Vem vill gå på ett derby efter den här skiten.
Vilken jävla skitmatch.
Jag försöker att inte vara negativ men fyfan Andrén vafan håller du på med? Går ut aggressivt och släpper två mål.
Garpen tar timeout i slutet av tredje när spelet har hackat hela perioden. Fyfan.
Vem vill gå på ett derby efter den här skiten.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
- Jim Morrison
Det värsta är att vi inte kan göra ett skit den här säsongen. Vi kan inte sparka tränare, inte värva spelare. Bara se på.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.