Hoppas att det finns någon som stoppar den "berusade" vaktmästaren..
Hoppas att DIF lägger mycket tyngd på att få i hop ett fungerande PP & BP detta är ruskigt viktigt i täta slutspelsmatcher. Sedan behöver de inte dra fram alla ess ur skjortärmarna redan nu, då Lhc eller Hv kan bli våra motståndare i kvartsfinalen.
Rätt så viktig match detta trots allt.
Viktigt att DIF inte låter LHC ta sig förbi MoDo upp till en 2:a plats.
HV71 är seriens bästa lag, det är dumt att säga emot.
Men det är ett spelande lag & när man möter såna brukar det även finnas brister i defensiven
Är nästan mer orolig om vi ställs mot MoDo.
För när Sundström, Svartvadet, Salomonsson, Wernblom & Co har insett att slutspelet börjat blir det snudd på omöjligt att ta sig fram till hela & rena målchanser.
MoDo spelar snuskigt tätt över hela banan & ställer om blixtsnabbt till kontring, dom spelar som Timrå skulle vilja spela (om dom kunde).
Stiff skrev:Då är det dags att återigen tysta skämtclubben och visa vår avsky mot Daniel "jagbryrmigbaraompengarochspottarDIFsupportrariansiktet" Fernholm
Äntligen nån som förstår mina tankar
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Denna match är viktigare än vad man kan tro. Lhc är en mycket möjlig motståndare i kvartsfinalen så vi måste behålla det psykiska övertag vi har på dem. Att krossa dem totalt och samtidigt föra ett jävla liv på läktaren skulle göra att de blev oroliga så fort de skulle till Stockholm.
Vi måste fortsätta vår fina streak med en torsk på 15(?) matcher och toppa formen till slutspelet. Nu tackar vi för allt och lägger i en högre växel!
Joron skrev:
Vi måste fortsätta vår fina streak med en torsk på 15(?) matcher och toppa formen till slutspelet. Nu tackar vi för allt och lägger i en högre växel!
Bra snackat, fullt ös på läktarna! Jag + 4 kommer.
Jag efterlyser full visselkonsert/burop så fort deras äckliga nr 5 vidrör pucken och öht så fort han äntrar is som han är icke värdig.
"Ja han har sålt sig som en hora, sålt sig som en hooora"
Jag håller med om att busvissla åt Fernholm. Bara en dum tanke som slog mig. missförstå mig inte nu men Mikael Håkanson har väl gjort samma sak byta klubb till LHC från DIF, även en viss Tomas Johansson fast han har ju komm tillbaka, eller är jag ute och cyklar?
melker skrev:Jag håller med om att busvissla åt Fernholm. Bara en dum tanke som slog mig. missförstå mig inte nu men Mikael Håkanson har väl gjort samma sak byta klubb till LHC från DIF, även en viss Tomas Johansson fast han har ju komm tillbaka, eller är jag ute och cyklar?
Skillnaden mellan dom du nämner och Fernholm, är att Fernholm målade upp en bild av sig själv som en hardcore Djurgårdare. Snackade om att han stod i klacken som ung och aldrig skulle kunna tänka sig att spela i någon annan Elitserieklubb än just Djurgården m.m. Någon månad senare ringer Mr. Helber, lägger till en nolla i Fernholms kontrakt och han sticker fortare än man kan säga: sålt sig som en H*ra.
melker skrev:Jag håller med om att busvissla åt Fernholm. Bara en dum tanke som slog mig. missförstå mig inte nu men Mikael Håkanson har väl gjort samma sak byta klubb till LHC från DIF, även en viss Tomas Johansson fast han har ju komm tillbaka, eller är jag ute och cyklar?
Skillnaden mellan dom du nämner och Fernholm, är att Fernholm målade upp en bild av sig själv som en hardcore Djurgårdare. Snackade om att han stod i klacken som ung och aldrig skulle kunna tänka sig att spela i någon annan Elitserieklubb än just Djurgården m.m. Någon månad senare ringer Mr. Helber, lägger till en nolla i Fernholms kontrakt och han sticker fortare än man kan säga: sålt sig som en H*ra.