HA 22/23: Djurgårdens IF - Södertälje 14/10
-
- Säsongskort: Ja
Hockeyettan här kommer Djurgårn!
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
1. Kalla mig inte clown.
2. Han är en fruktansvärt kass hockeyspelare.
3. Håll käft.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lee Harvey Oswald skrev: ↑2023-10-14 18:21:21Men så är det ju i hockey, motståndarna gör mål lite då & då.Hillberry blue skrev: ↑2023-10-14 18:18:53 Tyckte vi äntligen börjat på lite tryck, längre anfall och fart på rören, sen kommer 1-3 som en rungande örfil…
Det vi tagit med oss från förra säsongen är att vi bajsar på oss direkt när vi släppt in ett mål
Vi är nya bajen
Självklart blir det mål lite då och då, men det är mer sättet som målet tillkommer på som stör mig. Det var ju inte direkt klapp-klapp och en kanon i nättaket…
Hahaha… domarna är underhållande. Granskar videon i typ 5 minuter för att backa klockan två sekunder. HA är verkligen humor. Sjukt svårt att ta det här på allvar.
Stolt, men aldrig nöjd
Han drar av hjälmen och han gör det medvetet
-
Satsar vi på att slå vårt förra förlustrekord på 11 matcher?
It's the hope that kills you.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hade ju några bra minuter där men sedan ett mål i arslet igen. SSK gör en perfekt bortamatch.
Mitt hockeyintresse är ju dött iallafall.
Mitt hockeyintresse är ju dött iallafall.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Videll är ungefär dubbelt så bra jämfört med alla i blått.
Synd att han inte trivdes hos oss, där har vi en pensionär som levererar
Diffen har en tjockis-skock som mest ser ut att åka runt och ångra sitt klubbval
Diffen har en tjockis-skock som mest ser ut att åka runt och ångra sitt klubbval
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
SSKaren kommer in som tredjegubbe och ska sturska sig och sen kommer han på att det inte var så skoj och skrinnar därifrån som en clown, utan hjälm.
Inga konstigheter.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det går lika bra för djurgården som för reklamskylten i sändning.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Japp, verkligen alla...Lee Harvey Oswald skrev: ↑2023-10-14 18:29:00 Videll är ungefär dubbelt så bra jämfört med alla i blått.
Efterhandkonstruktion eftersom det var avvaktande på Djurgården.Galning1998 skrev: ↑2023-10-14 18:27:35Aaa den va onödig. Skönt att domaren tog en tvåa på ssk spelaren med…
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Oddset på att vi vänder detta? Det fanns ju lite ljusglimtar och deras sista mål var ju bara rövtur... gör vi ett snabbt (inom 5mins) så tror jag vi tar detta, om vi inte får ett snabbt mål så blir det nog 1-7 elr nått då alla lessnar och slutar spela med 10mins kvar.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hahaha en person i vårat lag visar känslor när vi Blir förnedrade.... Här kommer Tellqvist32 med flera med sina höggafflar. Våga inte visa någonting. Gör mål bara! Hockeyn är bara sorglig. Sanny-skadade människor!
Skönt att Wiktor och alla fortsatt pratat om jämna matcher. Då sover vi vidare! Sätter inte min fot i den här illaluktande inavlade idiothagen igen....
DIF Hockey är döda och det är tamefan rätt åt dem. Någon typ av lättnad att landa där..
Skönt att Wiktor och alla fortsatt pratat om jämna matcher. Då sover vi vidare! Sätter inte min fot i den här illaluktande inavlade idiothagen igen....
DIF Hockey är döda och det är tamefan rätt åt dem. Någon typ av lättnad att landa där..