Sidney Crosby skrev:Riktigt snygga måste jag säga. Dock gillar jag inte typsnittet på siffrorna.
Håller med, siffrorna på ryggen ser kladdiga ut & är osmakligt breda (långt ifrån stilrent)
Annars tycker jag man fått till sponsorloggorna på ett bra sätt, ser ut som det ingår i matchstället.
Men det vita bortastället är svårslaget, där pratar vi god smak.
Den vita tröjan med DIF-skölden på, det ser rent & snyggt ut,
eller Lite Finare, Lite Bättre...
Kan inte elitserien införa RBK edge system? Fatta en edge tröja med samma mönster som nu , färgerna från guldåren + snörning! sen utan reklam ;P
DIF skulle gå om Rangers när det gäller snyggast tröjor i världen. lätt!
Gjorde nåra snabba torfs :
Sådär nånting vore great kanske med vanliga loggan bara men ja tycker den där e stiligare.
Loggan ser inte så bra ut på bortatröjan (som inte heller vart 100% bra) men you get it, kanske annan färg på snörningen med. Ja orkar inte göra bättre nu, måste sova så ja kan se foppas comeback inatt .
whygeorgia skrev:Kan inte elitserien införa RBK edge system? Fatta en edge tröja med samma mönster som nu , färgerna från guldåren + snörning! sen utan reklam ;P
DIF skulle gå om Rangers när det gäller snyggast tröjor i världen. lätt!
Gjorde nåra snabba torfs :
Sådär nånting vore great kanske med vanliga loggan bara men ja tycker den där e stiligare.
Loggan ser inte så bra ut på bortatröjan (som inte heller vart 100% bra) men you get it, kanske annan färg på snörningen med. Ja orkar inte göra bättre nu, måste sova så ja kan se foppas comeback inatt .
Sidney Crosby skrev:Riktigt snygga måste jag säga. Dock gillar jag inte typsnittet på siffrorna.
Men det vita bortastället är svårslaget, där pratar vi god smak.
Den vita tröjan med DIF-skölden på, det ser rent & snyggt ut,
eller Lite Finare, Lite Bättre...
Kunde inte sagt det bättre själv, tycker speciellt att bortastället är sanslöst snyggt. Där är det se men inte röra som gäller. Totalförbud mot förändringar :)