Vad tycker ni om nuvarande matchtröjorna?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Sidney Crosby skrev:Riktigt snygga måste jag säga. Dock gillar jag inte typsnittet på siffrorna.
Håller med, siffrorna på ryggen ser kladdiga ut & är osmakligt breda (långt ifrån stilrent)
Annars tycker jag man fått till sponsorloggorna på ett bra sätt, ser ut som det ingår i matchstället.

Men det vita bortastället är svårslaget, där pratar vi god smak.
Den vita tröjan med DIF-skölden på, det ser rent & snyggt ut,
eller Lite Finare, Lite Bättre...
starsaint

Inlägg av starsaint »

Jag tycker vi har grymt snygga tröjor! både hemma och borta. stilrent! jag gillar speciellt skölden :D

Elitseriens snyggaste tröjor!

Apropå tröjor..är det nån som vet varför vi bara körde med vita tröjor säsongerna 96/97 och 97/98? :roll: Minns att jag saknade dom blåa tröjorna då. :(
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Personligen så saknar jag de röda hockeytröjorna där DIF-märket dessutom hade en krans runt sig.

Alla flames liknande grejer går i min värld tvärbort.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

DIF Lions och Fanny Hats med flammor... :D

Ja jösses, vad tänkte dom på?
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
whygeorgia

Inlägg av whygeorgia »

m0ng00se skrev:dom vi har nu är riktigt snygga....saknar en snörning i halsen det ger en extra krydda till dom....
PRECIS! krage med snörning och färgerna från guldåren! fyfan så snyggt det skulle bli :D

Lite synd att reklam förstör elitserietröjorna (utom Timrås som skulle se ut som helvete även utan reklam haha).
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

whygeorgia skrev:
m0ng00se skrev:dom vi har nu är riktigt snygga....saknar en snörning i halsen det ger en extra krydda till dom....
PRECIS! krage med snörning och färgerna från guldåren! fyfan så snyggt det skulle bli :D

Lite synd att reklam förstör elitserietröjorna (utom Timrås som skulle se ut som helvete även utan reklam haha).
Tycker timrås tröjor ser ut som helvete även med reklam :wink:

Snörning ser faktiskt snyggt ut. Det hade varit snyggt faktiskt.
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

blocco skrev:
whygeorgia skrev:

Det hade faktiskt varit snyggt? Fan, inte ens en naken Pamela Andersson skulle få mig mer tänd än om vi skulle haft tröjor med krage och snörning. ;)
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Sidney Crosby skrev:
blocco skrev:
whygeorgia skrev:

Det hade faktiskt varit snyggt? Fan, inte ens en naken Pamela Andersson skulle få mig mer tänd än om vi skulle haft tröjor med krage och snörning. ;)
Nej nu gick du lite för långt här va :wink:

"Faktiskt" kom bara med för att jag trodde folk skulle påstå att det var bonnigt.
Sirrebirre

Inlägg av Sirrebirre »

Att ha snören på tröjan är Kult!.. införskaffa genast!
Djurgår'n tills jag dör !
Användarvisningsbild
PNY
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av PNY »

Bilder på de äldre tröjorna finns på www.difarkivet.se
Direktlänk

/Patrik
Användarvisningsbild
blårandigt

Inlägg av blårandigt »

Säs 1984/1985
vafan e de för trasa vi hade? haha
Användarvisningsbild
easer90
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av easer90 »

whygeorgia

edge?

Inlägg av whygeorgia »

Kan inte elitserien införa RBK edge system? Fatta en edge tröja med samma mönster som nu , färgerna från guldåren + snörning! sen utan reklam ;P

DIF skulle gå om Rangers när det gäller snyggast tröjor i världen. lätt!

Gjorde nåra snabba torfs :

Bild
Bild

Sådär nånting vore great :D kanske med vanliga loggan bara men ja tycker den där e stiligare.

Loggan ser inte så bra ut på bortatröjan (som inte heller vart 100% bra) men you get it, kanske annan färg på snörningen med. Ja orkar inte göra bättre nu, måste sova så ja kan se foppas comeback inatt :P.
Användarvisningsbild
Mans91

Re: edge?

Inlägg av Mans91 »

whygeorgia skrev:Kan inte elitserien införa RBK edge system? Fatta en edge tröja med samma mönster som nu , färgerna från guldåren + snörning! sen utan reklam ;P

DIF skulle gå om Rangers när det gäller snyggast tröjor i världen. lätt!

Gjorde nåra snabba torfs :

Bild
Bild

Sådär nånting vore great :D kanske med vanliga loggan bara men ja tycker den där e stiligare.

Loggan ser inte så bra ut på bortatröjan (som inte heller vart 100% bra) men you get it, kanske annan färg på snörningen med. Ja orkar inte göra bättre nu, måste sova så ja kan se foppas comeback inatt :P.

Läckert !
Djuuuuuuuuuuuuu
nutarvidom

Inlägg av nutarvidom »

Lee Harvey Oswald skrev:
Sidney Crosby skrev:Riktigt snygga måste jag säga. Dock gillar jag inte typsnittet på siffrorna.
Men det vita bortastället är svårslaget, där pratar vi god smak.
Den vita tröjan med DIF-skölden på, det ser rent & snyggt ut,
eller Lite Finare, Lite Bättre...
Kunde inte sagt det bättre själv, tycker speciellt att bortastället är sanslöst snyggt. Där är det se men inte röra som gäller. Totalförbud mot förändringar :)
Skriv svar