Mats Larsson

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Hawaii

Mats Larsson

Inlägg av Hawaii »

Jag har aldrig haft någon riktig uppfattning om vår kära ordförande Mats Larsson, inte alls som med Lunkan som jag tror de flesta vet vad han vill och vilka ståndpunkter han har.

Men det Mats Larsson har gjort för oss supportrar tycker jag är fantastiskt, han andas verkligen DIF och det är så oerhört kul att se/läsa intervjuer med denna herre, till skillnad från Lunkan.

Så i dessa tveksamma tider där personer pumpar in miljarder i fotbollsföreningar, (ex. Chelsea/Liverpool/QPR) så kan jag inte tänka mig en bättre person i supporterperspektiv än vår ordförande.
Mats Larsson: "Tack!"

Jag hoppas att det fortfarande är mycket kvar av säsongen, men när slutspelsplatsen nu är grejad vill jag ändå rikta ett stort tack till er, vår kära publik och våra partners, för det stöd ni gett laget under den ordinarie delen av säsongen. Ni är alla delaktiga i att vi nått det slutspel vi siktat på.

Under årets grundserie har vi tillsammans visat att hockeyn i Stockholm lever, att trycket på våra läktare är bättre än på övriga arenor bara vi vill och sist men inte minst; att Djurgården är tillbaka.

Nu ser vi fram mot de avslutande matcherna i serien och ett efterlängtat slutspel. Tillsammans ska vi ge laget det stöd de så väl förtjänar. Tillsammans är vi Djurgården. Vi hälsar våra kvartsfinalmotståndare – vilka ni än må vara – välkomna till Stockholm och Hovet.

Vi är här och vi väntar på er.

MATS LARSSON
HYLL HYLL MATS LARSSON!
DJUUU..
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Bild
Kojak

Inlägg av Kojak »

Bilden är väldigt talande!

Ordförande Mats Larsson och Järnkaminerna, samt alla andra som är engagerade inom DIF, har ett favoritord som förklarar bilden på ett magnifikt sätt: Djurgårdsfamiljen!

Mats Larsson är lugn, lyssnar på vad man har att säga, försöker svara på frågor i den utsträckning han tillåts svara och har visat gång på gång vilket stort Djurgårdshjärta han har.

Jag kan bara instämma i hyllningskören till Mats Larsson, och jag hoppas innerligt att han sitter kvar som ordförande många år till!
Bängan

Inlägg av Bängan »

Jag är också mycket glad vi har Mats Larsson. Grymt engagemang!
degen

Inlägg av degen »

Bängan skrev:Jag är också mycket glad vi har Mats Larsson. Grymt engagemang!
Jag gillar Mats Larsson och har träffat han några gånger. Han är betydligt mer intresserad av Djurgårn än vad Lunkan är. Lunkan är bara med för att tjäna pengar
Djurgården
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

sluta snacka skit om Bosse Lunkan. Han har ett enormt DIF-hjärta och förvandlat DIF från ett division 1-lag till ett topplag i allsvenskan. Dessutom har vi fått uppleva spelare som Kim, Adde, Isaksson, Elmander och Rehn i klubben. Tack vare Lunkan.

Sen gillar även jag Mats Larsson. Lyckas han med hälften av det Lundqvist gjort blir han guld värd för oss.
lilleman

Inlägg av lilleman »

Mats Larsson är nummer 1, Mats, du har ett stort Djurgårdshjärta!

Djurgårdsfamiljen, nu går vi mot guld.

DIF
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av spiik »

Mycket bra "Hawaii" att du uppmärksammar detta.

Måste erkänna att jag blev galet jävla taggad när jag läste det Mats Larsson skrev. Istället för nån annan ordförande som skulle kunna sitta bakom skrivbordet och vända papper så går han i bräschen och hälsar våra kvartsfinalmotståndare - vem det än må vara - välkomna till Hovet med: "Vi är här och vi väntar på er."

Iskallt och mycket imponernade!
Blue Brigade Sthlm
Skriv svar