Undrar vad Advisory Board diskuterar på samlingarna, menyn på Riche kanske.Glory1 skrev: ↑2023-10-06 18:29:48 Allvarligt, nu får det fan vara nog! Sitter alldeles för många sopor inom organisationen som måste försvinna. Tänker på KG, Tobbe P, tränar- och fysteam mfl. Skamligt är det, helvete vad jag skäms. Behövs nytänk bra mycket längre ned i organisationen än det vi ser.
HA 22/23: Östersund - Djurgårdens IF 6/10
-
Är minst lika orolig för att om dom inte får ordning på det så:
- Publiktapp
- Spelare ledsnar typ Kruger, Nilsson och Hammarlund. Kruger skrev 2 + 2. Ser det ut så här både på och utanför isen. Har jag svårt att se. Han stannar dom 2 sista åren!
Ok, missade första, men vad fan är det som händer? 1-0 efter första?? Mot Östersund??? Ser det lika illa ut som på Hovet eller är Östersund bra?
It's the hope that kills you.
It's the hope that kills you.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det blev ju mycket bättre när Liss bänkades, helt annan fart och massor med mål....
Alkoholförgiftning skulle nog göra mindre skada för dig än att se den här skiten.
Ingen skridskoåkning. Konstanta enkla felpassningar. Förlorar varenda duell. Totalt osynkade över hela isen där ingen spelare vet vad fan de ska göra.
Totalhaveri som jag aldrig någonsin sett i den här föreningen. Ljusår sämre än våra västa stunder förra året. Det är nästan imponerande just hur bedrövliga precis alla spelare är.
Svågerpolitiken måste skrotas.
Bort med alla som lullat runt på resultat från forntiden.
Bort med alla ja sägare
Bort med fystränaren som åter en säsong redan har skadade spelare trots att serien knappt börjat
Bort med hemma speakern som är så jävla hurtig och glad trots att motständarna gör mål
Bort med bra platser för motståndarnas publik
Bort med klubbchef som inte lyckats vända denna pågående undergång
Bort med mystränaren som idag sa att matchen mot Mora var "helt okej förutm första 15m"
Hur fan ska detta utvecklas när DIF flyttar till ett ödsligt Globen?
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Jag har inte sett 1a men är en frisk Liss bänkad? Stämmer det undrar jag vem som är bättre?
Att ligga under mot Östersund är märkligt. Den känslan är svår att sätta ord på. Skam. Oro. Besvikelse.
Det verkar som analysen som vanligtvis blir hyfsat stabil efter 10 omgångar börjar få figur redan nu, halvvägs. Det är också oroande.
Att ligga under mot Östersund är märkligt. Den känslan är svår att sätta ord på. Skam. Oro. Besvikelse.
Det verkar som analysen som vanligtvis blir hyfsat stabil efter 10 omgångar börjar få figur redan nu, halvvägs. Det är också oroande.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nja flera klantiga utvisningar på rad så blir det såhär.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.