HA 22/23: Djurgårdens IF - Mora 4/10
Jag har en klackbiljett att skänka bort till matchen ikväll, Djurgården - Mora. Jag kan inte gå. Först till kvarn.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Jag glömde bort att försvara varför jag inte kan gå. Mina barn har kvällsaktiviteter på onsdagar.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Nu ska vi inte kräva för mycket ändå!
Jaha, får se om man behöver bli förbannad idag igen.
Hälften av backarna borta.
Får se om det blir nån skillnad spelmässigt på hemmaplan eller om Björklöven-matchen bara var en slump.
Får se om det blir nån skillnad spelmässigt på hemmaplan eller om Björklöven-matchen bara var en slump.
Det ska bara inte gå att vinna med den backsida vi ställer upp med idag. Carnebo och Lundin är div 1 backar.
Bergström kanske kan bli nåt.
Bergström kanske kan bli nåt.
-
Hoppas du har fel. ...Falk/Hedström står fortfarande på "lönelistan"!
- Jim Morrison
Jösses
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Varför åker motståndarna mer skridskor än oss?
Fantastisk leverans på is och läktare 

De första 5 minuterna...herrejävlagud. Ännu sämre än senaste matchen.
ÅK SKRIDSKOR, FÖR F-N! Vi ser på allvar ut som ett gäng 50-plussare som kör allmänhetens åkning. Trafikkoner på riktigt.
ÅK SKRIDSKOR, FÖR F-N! Vi ser på allvar ut som ett gäng 50-plussare som kör allmänhetens åkning. Trafikkoner på riktigt.
Finns inget försvarspel.
Bara att kliva in. Välkomna!
Bara att kliva in. Välkomna!
Inte bara spelet som ser ut som skit… skulle inte tv4 fixa sina sändningar? Ljudet katastrof, enda man hör är kommentatorn
Andren är uppvärmd i alla fall. 5 skott alla i slottet.