Han satt på läktaren igår. Bara gått tre matcher än, men trenden är tydlig - han är längst ner i deras hierarki.Osten östlund skrev: ↑2023-09-22 15:12:53 Ej koll på gårdagens match. Men fram till dess hade Linus Arneson 0 spelade min. Kanske är nöjd att sitta på bänken i Örebro? Kanske kommer tillbaka med "svansen mellan benen"?
Hoppas dock på ngt mer spännande, samt att han drog ....... tveksam på den.
Silly season 2023/24 – uppdateras i första inlägget
Liten samplesize men Lundins knsats i premiären bör ge ett 1årskontrakt. Äntligen en fysiskt spelare.
Men dom bytena han fick gjorde han bra, fruktansvärt bra jämfört med Canebro
- Jim Morrison
Är Carnebo nya hackkycklingen? Han var riktigt bra enligt mig och kommer bli en utmärkt sjundeback när Odelius är tillbaka.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker också Carnebo gjorde det bra överlag minus ett par valpiga felbeslut och är redan nu en överlägsen 7/8 back kontra Lex dökött Falk och HedströmJim Morrison skrev: ↑2023-09-23 08:49:42Är Carnebo nya hackkycklingen? Han var riktigt bra enligt mig och kommer bli en utmärkt sjundeback när Odelius är tillbaka.
Verkar bli ännu en match på läktaren för Arnesson när Örebro möter SAIK. Tredje matchen av fyra han inte får byta om.
Nyss fyllda 29, åttondeback helt utan istid. Knappast ett bra karriärläge...
Nyss fyllda 29, åttondeback helt utan istid. Knappast ett bra karriärläge...
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Väldigt imponerande att komma in med ett sånt lugn i den situationen han var i, slängas in iskall i tredje i en resultatmässigt jämn match och göra sin premiär. Har för mig Sanny berömde honom också. Ska se matchen igen senare.
Spela fult
Klart du tycker. Han spelade ju fysiskt

SSK intresserade av Ahnelöv. Är DIF intresserade av honom får man nog göra något snart för han kommer nog inte vara free agent länge till.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Ahnelöv är granne med Klasen. Så vill vi ha honom? Så kommer han nog.
Tror KG vill avakta, pga.
- Bli av med 3 backar först, ekonomi.
- Ser hur befintlig backar "sköter sig"!?
- Förhoppningsvis att han hittar ngt ännu bättre, när shl klubbarna vill bli av med spelare.
NEJ!!!
Vi behöver inte skadebenägna spelare som vill ”avsluta” karriären hos oss för att dom är Stockholmare.
Vi behöver inte skadebenägna spelare som vill ”avsluta” karriären hos oss för att dom är Stockholmare.
Kollade lite intervjuer från cmore i efterhand och Garpen verkar mer nöjd med backsidans sammansättning så här långt.
Jag kan tycka lite samma, premiären gav ingen känsla av panik, snarare tvärtom. Ingen förutom hela Löven som vek ner sig av att spela inför fullsatt hovet. Problemet är väl om det blir skador.
Jag kan tycka lite samma, premiären gav ingen känsla av panik, snarare tvärtom. Ingen förutom hela Löven som vek ner sig av att spela inför fullsatt hovet. Problemet är väl om det blir skador.
Kevin måste åka skridskor även i försvarszon. Var rundningsmärke flera gånger i egen zon.
Hammarlund är vår absoluta toppback verkar det som.
Axel blir viktig. Om han håller sig på isen.
Ytterell såg vilsen ut men har ju inte spelat matcher på ett år.
Odelius har ju en del att bevisa.
Carnebo har potential men lite valpig.
Tycker definitivt vi behöver en stabil tvåvägsback alternativt defensiv pjäs men kanske kan vi vänta till januari och ta ett korttidskontrakt på transatlant.
Det jag inte fattar är varför Cam på kontrakt inte spelar med oss. Ingen kommer vilja ha honom om de inte ser vad de kan få.
Hammarlund är vår absoluta toppback verkar det som.
Axel blir viktig. Om han håller sig på isen.
Ytterell såg vilsen ut men har ju inte spelat matcher på ett år.
Odelius har ju en del att bevisa.
Carnebo har potential men lite valpig.
Tycker definitivt vi behöver en stabil tvåvägsback alternativt defensiv pjäs men kanske kan vi vänta till januari och ta ett korttidskontrakt på transatlant.
Det jag inte fattar är varför Cam på kontrakt inte spelar med oss. Ingen kommer vilja ha honom om de inte ser vad de kan få.