@thelinho: om du har missat allt kring DIF Hockey så är "fattigt" absolut rätt uttryck. Såklart vi inte skaffar nya tröjor, hade varit hål i huvudet!
Säsongen 23/24
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 23/24
DIF!
Säsongen 23/24
Well, är det någonting klubben kan göra pengar på så är det tröjförsäljning.
Sväva i det blå
Säsongen 23/24
Adam Reideborn går ut i tidningen första gången och berättar om sin situation. Ingen klubb i Sverige ville ha honom så han gick till Bern. Konstigt att Schweiz tar in spelare från khl när de säger att de är neutrala. Jag tycker inte att detta är ett neutralt beslut. Fast andra sidan så har ju Schweiz visat förut att pengar är viktigast för dem.
Reideborn nämner att han inte kunde bryta sitt kontrakt i Ryssland men han nämner aldrig att han var intresserad av att förlänga sitt kontrakt i Ryssland efter att detta kontrakt som var skrivet före kriget hade gått ut. Han sätter på sig offerkoftan.
Reideborn nämner att han inte kunde bryta sitt kontrakt i Ryssland men han nämner aldrig att han var intresserad av att förlänga sitt kontrakt i Ryssland efter att detta kontrakt som var skrivet före kriget hade gått ut. Han sätter på sig offerkoftan.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 23/24
Han är både en lögnare, hycklare och en fegis. Tvi vale.klintan85 skrev: ↑2023-09-11 12:40:07 Adam Reideborn går ut i tidningen första gången och berättar om sin situation. Ingen klubb i Sverige ville ha honom så han gick till Bern. Konstigt att Schweiz tar in spelare från khl när de säger att de är neutrala. Jag tycker inte att detta är ett neutralt beslut. Fast andra sidan så har ju Schweiz visat förut att pengar är viktigast för dem.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongen 23/24
Ja visst förlängde han väl kontraktet engång sen kriget började?jsson skrev: ↑2023-09-11 13:08:28Han är både en lögnare, hycklare och en fegis. Tvi vale.klintan85 skrev: ↑2023-09-11 12:40:07 Adam Reideborn går ut i tidningen första gången och berättar om sin situation. Ingen klubb i Sverige ville ha honom så han gick till Bern. Konstigt att Schweiz tar in spelare från khl när de säger att de är neutrala. Jag tycker inte att detta är ett neutralt beslut. Fast andra sidan så har ju Schweiz visat förut att pengar är viktigast för dem.
Säsongen 23/24
Tror inte det. Hans kontrakt sträckte sig över säsongen 22/23 men helt oavsett så borde han bett sin agent flyga och fara angående att ens tänka på förlägning för att ha nån chans att framstå som 'clean' i rysslandssoppan.Disciplinnämnden skrev: ↑2023-09-11 14:10:00Ja visst förlängde han väl kontraktet engång sen kriget började?jsson skrev: ↑2023-09-11 13:08:28Han är både en lögnare, hycklare och en fegis. Tvi vale.klintan85 skrev: ↑2023-09-11 12:40:07 Adam Reideborn går ut i tidningen första gången och berättar om sin situation. Ingen klubb i Sverige ville ha honom så han gick till Bern. Konstigt att Schweiz tar in spelare från khl när de säger att de är neutrala. Jag tycker inte att detta är ett neutralt beslut. Fast andra sidan så har ju Schweiz visat förut att pengar är viktigast för dem.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Säsongen 23/24
Har sett många lag som har ett tv4 play erbjudande där man får 100 kr rabatt i månaden samtidigt som man "skänker" 350 kr till klubben vars rabattkod man utnyttjade. Kan inte hitta nåt sånt hos oss dock, så undrar om nån vet om det är pågång här med?
Säsongen 23/24
Har tagit rejäl paus från forumet under hela sommaren.
Kände att det behövdes efter den nesliga våren.
Således "missat" alla försäsongsmatcher.
Har dock förstått att det blandat och gett, men kanske mest gett!
Någon som vill summera ungefär hur försäsongen sett ut och kanske också har en inblick i våra större konkurrenter, vilka jag antar är Brynäs, Löven, SSK, Mora till viss del, kanske BikBok?
Någon som vill summera ungefär hur försäsongen sett ut och kanske också har en inblick i våra större konkurrenter, vilka jag antar är Brynäs, Löven, SSK, Mora till viss del, kanske BikBok?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 23/24
Har inte hört eller sett något kring det.Detblir3poäng skrev: ↑2023-09-11 20:51:15 Har sett många lag som har ett tv4 play erbjudande där man får 100 kr rabatt i månaden samtidigt som man "skänker" 350 kr till klubben vars rabattkod man utnyttjade. Kan inte hitta nåt sånt hos oss dock, så undrar om nån vet om det är pågång här med?
Letat lite och allt jag hittar är abonnemang från mobiloperatörer typ.
Billigaste ligger kring 550kr/mån.
Säsongen 23/24
Jag ringde cmore 0771481481 och blev erbjuden 100:- rabatt (449:-/mån) på ett års abonnemang och ett stöd till DIF.
Säsongen 23/24
Kontaktade Tv4 / Cmore via chatten och fick länken
https://www.tv4play.se/kampanj/djurgarden-hockey
För vårat erbjudande, känns som att dom kunde pushat ut den här lite mer i sociala medier eller mail för jag har inte sett den någonstans.
https://www.tv4play.se/kampanj/djurgarden-hockey
För vårat erbjudande, känns som att dom kunde pushat ut den här lite mer i sociala medier eller mail för jag har inte sett den någonstans.
Säsongen 23/24
Grunderna sitter bättre. Man hittar snabbare till tredje gubbe från försvarzon litet bakslag mot finnarna men annars har de sett relativt bra ut faktiskt. Målvakterna har sett lite darriga ut förhoppningsvis så tar de sig med tiden. Andra lags försäsongsmatcher har ja bara sett resultat i. Riktiga värdemätaren kommer imorgon se lite hur vi står oss.DIFLuWi skrev: ↑2023-09-13 10:01:10 Har tagit rejäl paus från forumet under hela sommaren.
Säsongen 23/24
Vafan https://www.mynewsdesk.com/se/sl/pressr ... en-3272921
Så vi som kommer med Tbana från city/norr kan inte ta oss till Globens station eller?
I så fall blir det 4:ans buss och det blir säkert j-ligt kul efter matchen typ 23-tiden, lär inte alls vara proppfullt.
Så vi som kommer med Tbana från city/norr kan inte ta oss till Globens station eller?
I så fall blir det 4:ans buss och det blir säkert j-ligt kul efter matchen typ 23-tiden, lär inte alls vara proppfullt.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 23/24
Jag antar att du kommer att få gå från Gamla stan till Slussen och sedan ta tunnelbana sista vägen.captcash skrev: ↑2023-09-13 17:38:00 Vafan https://www.mynewsdesk.com/se/sl/pressr ... en-3272921
Avskaffa tre mot tre.