Tengil skrev:En skänk från ovan av Rådbjer, tack för det. Och tack #20.
Billig straff ??
Min högst personliga åsikt är att det inte ens är utvisning, bra backarbete av Brynäs-backen. Fast bedömer han det som utvisning ska det vara straff då Printz är sopren.
Billig straff ??
Min högst personliga åsikt är att det inte ens är utvisning, bra backarbete av Brynäs-backen. Fast bedömer han det som utvisning ska det vara straff då Printz är sopren.
Då kommer alla brynäs supportrar gnälla över att Rådbjer är partisk
Billig straff ??
Då kommer alla brynäs supportrar gnälla över att Rådbjer är partisk
Hade jag varit Brynäsare hade jag varit vansinnig.... Å andra sidan kan dom vara nöjda att Kankanpankapärrä inte fick 5+20 istället för 2+10 för sin checking to the head på Linkan.
Kankaperä är en jävla dåre! Satsar alltid mot huvudet i tacklingarna. Trodde fan att Linkan åkte på hjärnskakning. Skicka in Ölvestad som proppar fanskapet så fort han kommer in på isen.
Jockmaniac skrev:Kankaperä är en jävla dåre! Satsar alltid mot huvudet i tacklingarna. Trodde fan att Linkan åkte på hjärnskakning. Skicka in Ölvestad som proppar fanskapet så fort han kommer in på isen.
Gör den killen något mer så lär han få matchstraff direkt