Hv71 undviker man gärna redan i en kvartsfinal. Men sedan tycker jag det känns relativt öppet.
Linköping/Färjestad möter jag mer än gärna då jag vet att vi kan slå ut dem. Båda lagens defensiv är ingenting som skrämmer, och dessutom har de släppt in mest av slutspelslagen. Plocka bort Tony och Weinhandl och Lhc har inte mycket att komma med.
Vilket lag vill ni INTE möta i ett slutspel?
- Remy Lebeau
Okej, jag tror nog att det är klart snabbare att åka E4 söderut till t.ex. Helsingborg än att fisa runt med lastbilar på skitvägen emellan Söderhamn och Ö-vik... (Sett ur ett JK-buss-perspektiv)Lee Harvey Oswald skrev:53 mil enkel väg, om vi ska vara noga.odburt skrev: MoDo är sämsta möjliga motstånd, 70 mil på en riktig skitväg är inte kul alls!
För övrigt väldigt bra väg om man jämför med resor söder ut.
Men visst, MoDo skulle vara en skräckmotståndare inte bara för resan utan även sportsligt då DIF vinner typ var 10:e år i Ö-vik
Dessutom finns det inga riktigt bra tågförbindelser heller.
-
I ett slutspel måste man slå alla lag för att nå långt vilket jag tror DIF kan göra.
Så körhårt från början.
Skulle va kul att börja med en skrattmatch á la 1994/95:
Slå skyhöga hv redan i kvarten som dom gjorde med oss då vi var seriesegrare i januari typ och jätteskyhögauniversiala jättefavoriter!
Min mardröm är dock Timrå..
Vet inte var vi har dom, äckligt effektiva och Challe tränar dom.
Passar oss inte alls heltenkelt.
DJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!
Så körhårt från början.
Skulle va kul att börja med en skrattmatch á la 1994/95:
Slå skyhöga hv redan i kvarten som dom gjorde med oss då vi var seriesegrare i januari typ och jätteskyhögauniversiala jättefavoriter!
Min mardröm är dock Timrå..
Vet inte var vi har dom, äckligt effektiva och Challe tränar dom.
Passar oss inte alls heltenkelt.
DJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!