Silly season 2023/24 – uppdateras i första inlägget
Hoppas det blir fler än bara vi som tecknat säsongskort för 23/24 som ansluter till DIF och att även de som varit duktiga i år stannar kvar som tex. Edvin H som verkligen tog för sig och gjorde en bra säsong sedan han anslöt.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
- Jim Morrison
Lite märkligt tyst om Garpen ändå? Trodde han skulle ha förlängt redan.
Avskedet?
Avskedet?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vilken hc kan stå på tur isf?
- Jim Morrison
Äh, jag har aning aning om Garpen ens skulle dra. Han kanske väntar på hur det blir med Krüger och gänget innan han skriver nytt.
Annars vill jag ha väldigt gärna ha Robert Kimby.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Tommy Samuelsson gick till nykomlingen det hade varit en bra kandidat annars om Garpen inte skriver nytt.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Arnesson till SHL… nu börjas det
- Jim Morrison
Den hade man fan inte på känn.
Skrämmande…. Vilka fler drar?
Jaja, ingen jätteförlust. Ok 3-5 back i hockeyallsvenskan men ingen jag hade velat ha med mig upp i SHL.
-
Hoppas Garpen stannar. Behöver så mycket lugn som går att få. Båda ass har ju även kontrakt nästa säsong.
Att Arne drog. Betyder att vad som helst kan hända (den såg man inte komma. Om han nu fick sämre lön/villkor hos oss)!?
Vår chans på SHL.
- Truppen överpresterar, nyförvärv levererar. Minmalt med skador.
el.
- Extraplatser SHL
Att Arne drog. Betyder att vad som helst kan hända (den såg man inte komma. Om han nu fick sämre lön/villkor hos oss)!?
Vår chans på SHL.
- Truppen överpresterar, nyförvärv levererar. Minmalt med skador.
el.
- Extraplatser SHL
Senast redigerad av Osten östlund den 2023-05-08 14:08:21, redigerad totalt 1 gånger.
En sån jävla bajsmacka.
Vilken klubb tar honom? Malmö? De har väl en rätt klen backsida just nu...
Vilken klubb tar honom? Malmö? De har väl en rätt klen backsida just nu...
Nu tappar vi väl alla billiga, bidragande spelarna och blir kvar med de dyra kontrakten som vi egentligen inte har råd med.
Gör om gör rätt. Spara pengar och bygg om organisationen från grunden. Mot SHL 26/27!
Gör om gör rätt. Spara pengar och bygg om organisationen från grunden. Mot SHL 26/27!
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Den var tung! Fy fan. Efter Krüger var Arnesson den spelare som jag helst ville behålla. Känns som att vi upprepar samma fel som förra säsongen och satsar alla våra pengar på forwards.
Oväntat. Men äh. Lägg lite extra på Kevin K istället nu så han slipper åka till bikbok