Tycker alltid att ajk ska akta sig för Djurgårn.FredrikA skrev:Tycker faktiskt AIK är i sin fulla rätt att säga nej till att flytta matchen. Vad vi tycker om AIK har ingen som helst betydelse.blårandigt skrev:"– Nej, hade vår match varit betydelselös hade det inte varit några problem. Men det är den inte nu och vi kommer inte att flytta på oss, säger Gozzi till TT. "
Den är betydelselös för omvärden råttjävel!
Djurgårdens IF - Brynäs IF, 1/3 2008
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Tänk dig om läget varit tvärtom, hade du då velat att DIF skulle flytta sin match för att "hjälpa" aik? Jag skulle protestera enormt mot det. Nu bryr sig visserligen inte ens gnagarna om hockeyn, men ändå. Gozzi gör rätt om man har i åtanke att han är en äcklig råtta.blårandigt skrev:"– Nej, hade vår match varit betydelselös hade det inte varit några problem. Men det är den inte nu och vi kommer inte att flytta på oss, säger Gozzi till TT. "
Den är betydelselös för omvärden råttjävel!
- Lee Harvey Oswald
- kaunisto
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Är detta helt klart nu eller är det en hypotes som de båda hemsidorna kommer med? Jag fortsätter att hålla utkik på difs hemsida nu under kvällen. Och biljetterna, man behöver inte kvittera ut nya eller så med tanke på att det står fel datum på dem?Fnatte79 skrev:Info finns på swehockey samt på hockeyligans hemsida...melker skrev:Vad har ni för uppgifter på att matchen spelas kl 20.00 imorrn i GLoben?
DJURGÅRN TILLS JAG DÖR!
Bokat och klart http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=4568
Bästa lösningen för alla. Har full förståelse för att aik inte ville flytta deras match, det är ju knappast deras fel.
Nu kör vi över brynäs imorgon istället !
Bästa lösningen för alla. Har full förståelse för att aik inte ville flytta deras match, det är ju knappast deras fel.
Nu kör vi över brynäs imorgon istället !
Här kan jag ha fel, men jag har för mig att det står på plåten att om arrangemanget ställs in så ersätts biljetten med pengar eller annan biljett. Med andra ord arrangören ser till att inte göra sig ersättningsskyldig beträffande utgifter en del personer kan ha haft när det kommer till resor mm.
En sak är i alla fall säker och det är att DIF inte skall ersätta utan i detta fall kan det enbart bli tal om Globe arena som får ta sitt ansvar...
En sak är i alla fall säker och det är att DIF inte skall ersätta utan i detta fall kan det enbart bli tal om Globe arena som får ta sitt ansvar...
-
Fnatte79 skrev:Några nötter vill ha ersättning från Djurgården Hockey för missad match,
i alla fall deras båtbiljett från Gotland...
MEN VA FAN!!!
Det är ju inte DIFs fel...
http://www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1 ... fa-sparken
Kan ju lugnt säga dig att vi vart otroligt felciterade och Reportern vi snackade med har kokat ihop det mesta själv!
Jag som stolt Djurgårdare skulle aldrig kräva pengar för resan när det är inställd match.
Det som ludvig sa till reporter var "en ersättning hade inte suttit fel då vi spenderat över 500 kr var på resan upp och ner för båt och mat"
Djurgår'n tills jag dör !
Grabben jag vet hur det är förrut när jag hade inbrott så skrev tidnignen att jag hade kastat iväg mina nycklar när dom som gjorde det tog dom ur min jacka när vi körde fotboll 15 meter bort..Sirrebirre skrev:Fnatte79 skrev:Några nötter vill ha ersättning från Djurgården Hockey för missad match,
MEN VA FAN!!!
Kan ju lugnt säga dig att vi vart otroligt felciterade och Reportern vi snackade med har kokat ihop det mesta själv!
Jag som stolt Djurgårdare skulle aldrig kräva pengar för resan när det är inställd match.
Det som ludvig sa till reporter var "en ersättning hade inte suttit fel då vi spenderat över 500 kr var på resan upp och ner för båt och mat"
-
Rix skrev:Grabben jag vet hur det är förrut när jag hade inbrott så skrev tidnignen att jag hade kastat iväg mina nycklar när dom som gjorde det tog dom ur min jacka när vi körde fotboll 15 meter bort..Sirrebirre skrev:Fnatte79 skrev:Några nötter vill ha ersättning från Djurgården Hockey för missad match,
MEN VA FAN!!!
Det lät dock lite värre än det som jag fick utstå idag! men jag förstår vad du menar. Men men jag får väl glädjas åt min Ossi tröja som jag inhandlade innan matchen

Djurgår'n tills jag dör !
Får man fråga om du kommer tillbaka till Globen imorgon?Sirrebirre skrev:Rix skrev:Grabben jag vet hur det är förrut när jag hade inbrott så skrev tidnignen att jag hade kastat iväg mina nycklar när dom som gjorde det tog dom ur min jacka när vi körde fotboll 15 meter bort..Sirrebirre skrev:Fnatte79 skrev:Några nötter vill ha ersättning från Djurgården Hockey för missad match,
MEN VA FAN!!!
Det lät dock lite värre än det som jag fick utstå idag! men jag förstår vad du menar. Men men jag får väl glädjas åt min Ossi tröja som jag inhandlade innan matchen