Fetaste satsningen genom tiderna 5/1!?
-
Altono, jag tror du är på lite fel forum. Jag skulle tro att de knappt 400 som redan köpt biljett är de som brukar gå på hockey, och några till.
De som ska "få arslet ur vagnen" är de som inte brukar gå på hockey.
Men jag tror och hoppas att det kommer vara många som köper biljetter nu i helgen samt att det blir en slutspurt under veckan fram till torsdag.
De som ska "få arslet ur vagnen" är de som inte brukar gå på hockey.
Men jag tror och hoppas att det kommer vara många som köper biljetter nu i helgen samt att det blir en slutspurt under veckan fram till torsdag.
Lycka är att vara djurgårdare
Svaret...hmmm, har själv inte varit med så länge. Men av vad jag har hört av folk som varit med ett tag så har det lite med att göra när klacken "slängdes ut" pga för mycket bråk kring matcherna.
Många "klackrävar" tog illa upp och bojkottar idag hockeyn.
Jag vet inte riktigt vad folk förväntar sig, utöver en riktig ståplats, priser dumpade till så långt det går. Ska DIF ledningen gå ner på sina bara knän och be om förlåtelse?
Jag tror och hoppas att folk ändå tar sitt förnuft till fånga och går på hockey 5/1 och att den festen förhoppningsvis kan vara vändpunkten som får folk att gå på hockey igen.
Man kanske är lite naiv men man kan alltid drömma...
Många "klackrävar" tog illa upp och bojkottar idag hockeyn.
Jag vet inte riktigt vad folk förväntar sig, utöver en riktig ståplats, priser dumpade till så långt det går. Ska DIF ledningen gå ner på sina bara knän och be om förlåtelse?
Jag tror och hoppas att folk ändå tar sitt förnuft till fånga och går på hockey 5/1 och att den festen förhoppningsvis kan vara vändpunkten som får folk att gå på hockey igen.
Man kanske är lite naiv men man kan alltid drömma...
Lycka är att vara djurgårdare
Köpte 3 st biljetter till ett par polare idag.
Tror som många andra att försäljningen kommer ta fart under helgen.
Jag blir rejält besviken om vi inte lyckas sälja slut på biljetterna.
Bra att DIFHockey.se nämner storsatsningen, såg även att jag var med på fotot på startsidan. Varför har det fotot inte publicerats tidigare?
Det är ju alltid kul med lite bilder.
Tror som många andra att försäljningen kommer ta fart under helgen.
Jag blir rejält besviken om vi inte lyckas sälja slut på biljetterna.
Bra att DIFHockey.se nämner storsatsningen, såg även att jag var med på fotot på startsidan. Varför har det fotot inte publicerats tidigare?
Det är ju alltid kul med lite bilder.
Varför finns inte nån liknande banner på DIFhockey.se, som det finns på
DIFbandy.se?
DIFbandy.se?