Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Dusinator
Inlägg: 5207
Blev medlem: 2009-10-26
Medlem: Ja, vanlig medlem

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av Dusinator »

Tänkte precis innan när Elliot åkte in med pucken att vi letar bättre skottlägen hela tiden. Skicka in på mål…. Och vips så..
Användarvisningsbild
Ohddan
Inlägg: 2158
Blev medlem: 2012-03-01

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av Ohddan »

Varför tekar Brodin?
Senast redigerad av Ohddan den 2023-04-23 18:01:26, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 8025
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Kan man spela krångligare i egen zon än vad vi gör?
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
Dusinator
Inlägg: 5207
Blev medlem: 2009-10-26
Medlem: Ja, vanlig medlem

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av Dusinator »

Skjut på allt nu en stund!!!!
sirwilliam
Inlägg: 2272
Blev medlem: 2012-11-12
Medlem: Ja, vanlig medlem

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av sirwilliam »

BOMBOM BOUCHARD skrev: 2023-04-23 18:00:21 Kan man spela krångligare i egen zon än vad vi gör?
Nej, det känns ibland inte speciellt pressat. Så de borde lösa det.
Användarvisningsbild
Harmageddon
Inlägg: 1468
Blev medlem: 2016-02-24

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av Harmageddon »

Inte ens när dem sätter in reserven så skapar vi knappt några halv chanser men bra tryck nu
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
#10
Inlägg: 19809
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av #10 »

sirwilliam skrev: 2023-04-23 18:01:15
BOMBOM BOUCHARD skrev: 2023-04-23 18:00:21 Kan man spela krångligare i egen zon än vad vi gör?
Nej, det känns ibland inte speciellt pressat. Så de borde lösa det.
Det blir pressat när man lallar på för länge
daaviid
Inlägg: 6154
Blev medlem: 2009-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av daaviid »

Jasså NU passar det att ta crosschecking?? Jävla luffare!
Janzoo
Inlägg: 2941
Blev medlem: 2010-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av Janzoo »

Men snälla....
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 2236
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av jsson »

Bänka Nilsson nu. Seriöst
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 8025
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Jävla idiotutvisning.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
daaviid
Inlägg: 6154
Blev medlem: 2009-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av daaviid »

BOMBOM BOUCHARD skrev: 2023-04-23 18:05:38 Jävla idiotutvisning.
Absolut. Men varför släpper dom den på Krüger?
#10
Inlägg: 19809
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av #10 »

Viktor Nilsson har inte gjort oss glad i slutspelet
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 8025
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

jsson skrev: 2023-04-23 18:05:12 Bänka Nilsson nu. Seriöst
Tyckte han borde spelat klart för länge sedan. Säkerhetsrisk deluxe. Spelar med Klasens marginaler och Hanks teknik.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
sirwilliam
Inlägg: 2272
Blev medlem: 2012-11-12
Medlem: Ja, vanlig medlem

Final 4 22/23 Djurgårdens IF - Modo 23/4

Inlägg av sirwilliam »

Kan Nilsson börja spela tufft men sjysst. Inte ta sådana skit utv.

Fortsätt dock att böka och stöka. Få dem ur balans!
Skriv svar