Viktig match. ser helst att vi ligger kvar på 5-6 platsen. då söipper vi troligen Hv och Modo och får möta Fbk, om vi har tur. Inte många Kaffe bönder som vill möta oss i kvarten! Dessutom kan jag se borta matcherna på plats.
diffarn1 skrev:Viktig match. ser helst att vi ligger kvar på 5-6 platsen. då söipper vi troligen Hv och Modo och får möta Fbk, om vi har tur. Inte många Kaffe bönder som vill möta oss i kvarten! Dessutom kan jag se borta matcherna på plats.
Kan ju bli LHC också i kvarten och det är inte helt fel det heller!
Vill inte höra talas om någon skada på den mannen, skulle vara helt förödande för DIF
Han är väl bara förkyld läste jag någonstans....
Jag hörde direkt efter Mora-matchen att han hade problem med ett finger och Printz med en fot, eller om det var tvärtom. Fast om man läser på hockeyligan.se verkar det som att han är förkyld.
Jag både tror och hoppas att de som ställs på isen ikväll vill och kommer visa framfötterna.
I och med detta så tror jag på vinst, matchen slutar 2-3 och ger oss 3 härliga poäng.
diffarn1 skrev:Viktig match. ser helst att vi ligger kvar på 5-6 platsen. då söipper vi troligen Hv och Modo och får möta Fbk, om vi har tur. Inte många Kaffe bönder som vill möta oss i kvarten! Dessutom kan jag se borta matcherna på plats.
Kan ju bli LHC också i kvarten och det är inte helt fel det heller!
Nej det är inte helt fel eftersom jag bor där också!