Printz kommer som given trea... resterande delar sistaplatsen.andreaa-s skrev:Tycker personligen att timmy och ozzy helt klart är dif:s bästa backar nån som inte håller med ?
Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Re: backar
Rocker skrev:Printz kommer som given trea... resterande delar sistaplatsen.andreaa-s skrev:Tycker personligen att timmy och ozzy helt klart är dif:s bästa backar nån som inte håller med ?
Håller inte med! Given tvåa är Jiri
Smaken är som baken.TomyMörth skrev:Rocker skrev:Printz kommer som given trea... resterande delar sistaplatsen.andreaa-s skrev:Tycker personligen att timmy och ozzy helt klart är dif:s bästa backar nån som inte håller med ?
TomyMörth skrev:Rocker skrev:Printz kommer som given trea... resterande delar sistaplatsen.andreaa-s skrev:Tycker personligen att timmy och ozzy helt klart är dif:s bästa backar nån som inte håller med ?
jiri ? han kan användas till skott i pp annars ingen speciel spelare kladdar mkt med pucken ibland. timmy och ozzy är nr.1 och 2 printz klar 3 !
Andreaa-s, försök med att använda stor bokstav lite oftare. Annars håller jag med dig om att Jiri är lite slarvig, men det finns matcher då han är lysande matcher igenom. Som t.ex den mot Brynäs senast.andreaa-s skrev:TomyMörth skrev:Rocker skrev:Printz kommer som given trea... resterande delar sistaplatsen.andreaa-s skrev:Tycker personligen att timmy och ozzy helt klart är dif:s bästa backar nån som inte håller med ?
jiri ? han kan användas till skott i pp annars ingen speciel spelare kladdar mkt med pucken ibland. timmy och ozzy är nr.1 och 2 printz klar 3 !
-
Jämför Timmys "dåliga" matcher med Jiri's... vem vinner?jjonas skrev:Andreaa-s, försök med att använda stor bokstav lite oftare. Annars håller jag med dig om att Jiri är lite slarvig, men det finns matcher då han är lysande matcher igenom. Som t.ex den mot Brynäs senast.andreaa-s skrev:TomyMörth skrev:Rocker skrev:Printz kommer som given trea... resterande delar sistaplatsen.andreaa-s skrev:Tycker personligen att timmy och ozzy helt klart är dif:s bästa backar nån som inte håller med ?
-
Timmys lägsta nivå är betydligt högre än Jiri's, vilket gör att Timmy gör fler bättre matcher än Jiri.stolpskott skrev:Jämför Timmys "dåliga" matcher med Jiri's... vem vinner?jjonas skrev:Andreaa-s, försök med att använda stor bokstav lite oftare. Annars håller jag med dig om att Jiri är lite slarvig, men det finns matcher då han är lysande matcher igenom. Som t.ex den mot Brynäs senast.andreaa-s skrev:TomyMörth skrev:Rocker skrev: Printz kommer som given trea... resterande delar sistaplatsen.
-
Har sett att Santala på Eliteprospects ryktas vara utan kontrakt??
stämmer detta bör vi försöka få hit honnom till nässta sässong??
Sen har jag för mig att Tony salmelainen varit där för ett tag sedan men
vet inte vad som hännde med det??
Men som sagt en dröm center i mina ögon vore Niko Kapanen.
http://eliteprospects.com/player.php?player=2688
även fasst han kanske e lite dyr men änndå

stämmer detta bör vi försöka få hit honnom till nässta sässong??
Sen har jag för mig att Tony salmelainen varit där för ett tag sedan men
vet inte vad som hännde med det??
Men som sagt en dröm center i mina ögon vore Niko Kapanen.
även fasst han kanske e lite dyr men änndå

-
Vi kan nog få så mycket bättre spelare, som är billigare.corrado_boy skrev: Men som sagt en dröm center i mina ögon vore Niko Kapanen.
även fasst han kanske e lite dyr men änndå![]()
Hmm, jag vet inte riktigt vad jag tycker om Hagos i DIF. Det är ingen förstacenter som vi är i behov av. Visst kan han ersätta Falk, om han lägger av, och visst är han bättre än Bäcker. Njae, jag är kluven...robin_dif skrev:Mora i kris.
Då väljer Yared Hagos, 24, att förhandla med andra klubbar.
Enligt uppgift ligger HV 71 och Djurgården bäst till att få Hagos underskrift.
Enligt aftonbladet...
- Remy Lebeau
Hagos är en oerhört överskattad och medioker spelare. Förstår faktiskt inte alls hypen kring honom. Han spelade lite bra i Timrå och blev hyllad av allt och alla.
Tycker det då är bättre och spela in Engqvist mer, och att ta in en mer offensiv center.
Tycker det då är bättre och spela in Engqvist mer, och att ta in en mer offensiv center.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Hänger nog kanske också lite på i vilken roll man har tänkt sig att använda Hagos. Kanske är det så att tränarna räknar med att Bäcker försvinner och därmed ser Hagos som en utmärkt ersättare och radaralt. med Bremberg.Remy Lebeau skrev:Hagos är en oerhört överskattad och medioker spelare. Förstår faktiskt inte alls hypen kring honom. Han spelade lite bra i Timrå och blev hyllad av allt och alla.
Måste dock säga att jag själv är en aning tveksam då Hagos inte imponerat denna säsong alls.
Hoppas innerligt inte att man är sugna på Hagos för att man inte jan / vill förlänga med Falk bara. Falk håller minst en säsong till...