Hylla Linkans Rekord!!!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
easer90
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av easer90 »

Gordon Freeman skrev:
Bängan skrev:Linkan ska inte bara hyllas för rekordet, han är också anledningen till att vi har vårat älskade DIF kvar i elitserien!
Snarare är det Larssons förtjänst!
Tror ett sammarbete mellan Larsson och Linkan tar oss till slutspel :) ingen är ensam hjälte . alla krigar för sin sak där ute på isen :)
janne

Inlägg av janne »

Bängan skrev:Linkan ska inte bara hyllas för rekordet, han är också anledningen till att vi har vårat älskade DIF kvar i elitserien!
ja visst är det Linkans förtjänst att vi är kvar i Elitserien, han har ju varit oustanding dem 2 senaste säsomgerna, men även i år.
det var roligt att höra kommenatorerna på SR igår, dem var helt överväldiga över Linkan och beskrev hur motståndarna mest bara stod handlingsförlamade och tittade på hans trollerikonster, haha :D
men ävern Larsson har ju varit kanon i år!
Användarvisningsbild
samiam

Inlägg av samiam »

lilleman skrev:Fredrik Bremberg är nummer 1
Eh du sa ju att linkan var nummer 5 på djurgårdsjävlars forum hur kan han då vara nr1 här då? :oops:

Alla vet väl att linkan är nr23 :wink:
DIF kommer vara nummer 1 igen
jjonas

Inlägg av jjonas »

Grattis Linkan, det var du värd.
janne

Hylla Linkan till skyarna!

Inlägg av janne »

Ikväll skriker vi så att halsarna blör och hyllar Bremberg!
Vi hyllar honom matchen igenom med ramsor, är ni med på det? Tror han kan tända till extra då, eller vad säger ni? HYLLA LINKAN IKVÄLL! DET ÄR HAN MER ÄN VÄRD KNUUUGEN LINKAN :lol:
jjonas

Re: Hylla Linkan till skyarna!

Inlägg av jjonas »

janne skrev:Ikväll skriker vi så att halsarna blör och hyllar Bremberg!
Vi hyllar honom matchen igenom med ramsor, är ni med på det? Tror han kan tända till extra då, eller vad säger ni? HYLLA LINKAN IKVÄLL! DET ÄR HAN MER ÄN VÄRD KNUUUGEN LINKAN :lol:
Tycker att Linkan är mer än kung är en knug :wink: :D
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Vem slår rekordet, efter Linkan, tro? Tippar på Engqvist.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

DIF_Soldier skrev:Vem slår rekordet, efter Linkan, tro? Tippar på Engqvist.
Engqvist har ju visat sig vara otroligt poängfarlig... Tippar på att någon av våra offensivt skickliga spelare kan komma i närheten av rekordet
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Fricke skrev:
Engqvist har ju visat sig vara otroligt poängfarlig... Tippar på att någon av våra offensivt skickliga spelare kan komma i närheten av rekordet
Jag tror att Engqvist har mer att ge offensivt. Tror att han är en "late bloomer" som det brukar heta.

Jag tror ändå inte att någon annan kan nå det. Danielsson kanske. Dick drar till NHL inom 2 år så honom kan vi glömma
Säg den glädje som varar
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Jag tror ärligt att detta rekord kommer aldrig slås. Linkan gick in som 16/17 åring i A-laget och producerade... Detta kommer stå sig... ja phew! :shock: :lol:
Användarvisningsbild
ludde-
Säsongskort: Ja

Inlägg av ludde- »

stolpskott skrev:Jag tror ärligt att detta rekord kommer aldrig slås. Linkan gick in som 16/17 åring i A-laget och producerade... Detta kommer stå sig... ja phew! :shock: :lol:
Vadå... Micke Johansson spelande tränare nästa säsong vafan!
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

DIF_Soldier skrev:
Fricke skrev:
Jag tror att Engqvist har mer att ge offensivt. Tror att han är en "late bloomer" som det brukar heta.

Jag tror ändå inte att någon annan kan nå det. Danielsson kanske. Dick drar till NHL inom 2 år så honom kan vi glömma
Det är inte säkert, fortsätter han att vara så ojämn som han varit kommer det inte bli något NHL.
Skriv svar