Djurgårdens IF - Mora IK, 26/2 2008
- Lee Harvey Oswald
DIF förtjänar inga poäng i denna pissmatch.
2 intressanta sekvenser från 2:a per.
Mora gör även DIF:s 1-1mål.
Mesigare försvarsspel än vid 1-2 målet får man leta efter, faan vad dålig inställning, åh sååå typiskt Mora-mål.
Släng pucken på mål, retur, slit&riv& så mål.
Men dom gör det bra.
Har väntat på en reaktion på DIF:s förlustfria svit, såklart det blev mot Mora
2 intressanta sekvenser från 2:a per.
Mora gör även DIF:s 1-1mål.
Mesigare försvarsspel än vid 1-2 målet får man leta efter, faan vad dålig inställning, åh sååå typiskt Mora-mål.
Släng pucken på mål, retur, slit&riv& så mål.
Men dom gör det bra.
Har väntat på en reaktion på DIF:s förlustfria svit, såklart det blev mot Mora
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2008-02-26 20:25:51, redigerad totalt 1 gånger.
-
Och kan inte någon berätta för mig när vi gjorde ett mål i PP senast? Jag kan inte minnas när det hände... Det måste vara en 6-7 omgångar sen.
Edit: Hittade det själv, Hv71 matchen - 2-0 målet Niklas Anger och alltså 25 perioder utan ett mål i PP.
Edit: Hittade det själv, Hv71 matchen - 2-0 målet Niklas Anger och alltså 25 perioder utan ett mål i PP.
Senast redigerad av Fricke den 2008-02-26 20:32:05, redigerad totalt 2 gång.
Det som skrämmer mig mest är den otroliga bristen på ödmjukhet inför matchen. Det är de första 10 minuterna (där Mora kunde gjort 4-0) som ger Mora bränslet och en postitiv känsla under resten av "fajten". Och ledning att spela på givetvis.
Lär man sig aldrig av gamla misstag i DIF?
När DIF har hemmamatch ska det var järnet från start, inte som nu, bara böja sig ner och vända upp rumpan...
Krävs en jävligt bra sistaperiod för att få bort den bittra smaken jag har i munnen nu!
Lär man sig aldrig av gamla misstag i DIF?
När DIF har hemmamatch ska det var järnet från start, inte som nu, bara böja sig ner och vända upp rumpan...
Krävs en jävligt bra sistaperiod för att få bort den bittra smaken jag har i munnen nu!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nja, DIF gjorde ett PP-mål i 3-0 vinsten mot Modo den 14/2.Fricke skrev:Och kan inte någon berätta för mig när vi gjorde ett mål i PP senast? Jag kan inte minnas när det hände... Det måste vara en 6-7 omgångar sen.
1 - 0 02:04 Pär Bäcker (Thomas Johansson, Fredrik Bremberg), spel fem mot tre