Semifinal 5 22/23 Björklöven IF - Djurgårdens IF 10/4
Klart Schillings är ganska klar, men med tanke på hur mycket skit han släppt från det gröna laget så blir det ju trist.
Nacksvingar, gruffing och annat skit. Vi håller oss kalla, men får liksom inget med oss.
Så tar de en massa jävla skit.
Det är ju där felet ligger.
Nacksvingar, gruffing och annat skit. Vi håller oss kalla, men får liksom inget med oss.
Så tar de en massa jävla skit.
Det är ju där felet ligger.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja det borde dom göra, men att domarna i HA suger arsle är väl inget nytt? Man borde ta in SHL-domare då det knappt är några matcher som pågår där nu.
Avskaffa tre mot tre.
Första är absolut ingen utvisning, den andra är en rejäl förstärkning...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Wessner är enögd. Han får gå in i rummet och titta på sekvenserna nu!sauron skrev: ↑2023-04-10 16:36:07Men då borde de väl rimligtvis plocka deras crosscheckar och nacksving med mera, nån jävla nivå får det väl finnas!
Jag börjar utveckla ett orimligt hat mot Björkröven, de är på samma nivå som FBK nu och jobbar sig mot en Fuleå status...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det är framför allt tvåan när Weigel-luffarn går i isen som är parodi men det finns mängder med konstig skit i denna fajt som borde analyseras och sen göras en dokumentär om. "Det svenska domarundret" hur de kan stå och se en spelare bli ordentligt crosscheckad och släppa det men ta en tvåa på en situation där det inte görs något fel utöver det att Weigel blir lite tilltryckt och sen kastar av sig sin hjälm, vilket borde ha gett honom en tvåa för filmning.
Sen ska vi va smarta, naturligtvis, men hockey är en snabb sport och det går inte att åka omkring och vara smart hela tiden. Domarna ska för helvete göra sitt jobb ordentligt så slipper vi börja värva Jocke Eriksson-type-players.
Sen ska vi va smarta, naturligtvis, men hockey är en snabb sport och det går inte att åka omkring och vara smart hela tiden. Domarna ska för helvete göra sitt jobb ordentligt så slipper vi börja värva Jocke Eriksson-type-players.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Då är det illa med tanke på att SHL-domarna också suger arsle!!Mattias_87 skrev: ↑2023-04-10 16:36:51Ja det borde dom göra, men att domarna i HA suger arsle är väl inget nytt? Man borde ta in SHL-domare då det knappt är några matcher som pågår där nu.
Björklöven är extremt osportsliga. Att domarna inte tar en tvåa för diving eller snack snart är ofattbart.
Vinner vi idag så blir jag så jävla stolt över det här laget. Äckligt jävla motstånd.
Vinner vi idag så blir jag så jävla stolt över det här laget. Äckligt jävla motstånd.
Sväva i det blå
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Sluta nu för fan inte och spela. Riktigt bra andraperiod, fortsätt nu. Gå för 5:an.
Då tar vi detta.
Då tar vi detta.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Weigel söker ju utvisning. Väldigt tydligt! Men Schillings är bara vårdslös.
I fem mot fem så tror jag nästan till och med Lövensupportrarna ser att vi är klart bättre.
I fem mot fem så tror jag nästan till och med Lövensupportrarna ser att vi är klart bättre.
Senast redigerad av Manijock den 2023-04-10 16:41:49, redigerad totalt 1 gånger.
In och vila nu. Och kyl ner er.
Smartness vinner den här matchen. INGA onldiga utvisningar.
Smartness vinner den här matchen. INGA onldiga utvisningar.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Dom suger lite mindre arsle där.
Avskaffa tre mot tre.
Kevin Karlsson har varit petad hela året. Fått kontrakt med ny klubb. Får chansen i slutet av säsongen. Kommer in med eld i blicken och krigar för skölden. Riktigt bra!
Sväva i det blå
- DIF_Soldier
Tänkte just skriva det. Kevin har vaarit strålande. Synd att man spelat Odelius, som inom kort är FBK-spelare
Säg den glädje som varar