Semifinal 3 22/23 Djurgårdens IF - Björklöven IF 6/4
Jag är orolig för att spelarna ska komma ut övertaggade inför ett kokande Hovet och då framförallt Brodin som inte lirat senaste matcherna.
Brodin har en tendens att ta på sig dumma utvisningar, hoppas han kan hålla sig i skinnet men ändå smälla på som han gjorde förr.
Brodin har en tendens att ta på sig dumma utvisningar, hoppas han kan hålla sig i skinnet men ändå smälla på som han gjorde förr.
Forsberg behövs. Han är den vi betalade Brodin för att vara. Den enda som smäller på utan pardon. Speciellt på Hovet! Rör inte Foppa tack.
- Jim Morrison
Kunde han inte bara varit tyst och fokuserat på vårt? Precis till den här nivån vi inte ska sänka oss.thelinho skrev: ↑2023-04-06 09:07:54 Garpenlöv: ”En chihuahua som skäller på schäfrar"
Nu är Fredric Weigel tillbaka när semifinalserien vänder till Hovet i Stockholm för matcher på skärtorsdagen och påskafton.
– Jag vet inte om jag ska säga det här eller inte. Det är som en chihuahua som springer runt och skäller på schäfrar. Det är hans sätt att spela.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Verkligen. Ge han ingenting.Jim Morrison skrev: ↑2023-04-06 10:27:29Kunde han inte bara varit tyst och fokuserat på vårt? Precis till den här nivån vi inte ska sänka oss.thelinho skrev: ↑2023-04-06 09:07:54 Garpenlöv: ”En chihuahua som skäller på schäfrar"
Nu är Fredric Weigel tillbaka när semifinalserien vänder till Hovet i Stockholm för matcher på skärtorsdagen och påskafton.
– Jag vet inte om jag ska säga det här eller inte. Det är som en chihuahua som springer runt och skäller på schäfrar. Det är hans sätt att spela.
Låt spelet tala och låt han stanna i allsvenskan istället.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Får hoppas Brodin har fått sig en tankeställare och kommer ut med rätt attityd här.
Hittills har han mest dragit på sig onödiga utvisningar. Fortsätter han så kan han stanna på bänken, för sånt har vi inte råd med.
Hittills har han mest dragit på sig onödiga utvisningar. Fortsätter han så kan han stanna på bänken, för sånt har vi inte råd med.
Nja du glömde en viktig nyckel! Att Galajda gör minst lika bra ifrån sig som senast.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2023-04-06 09:27:50 Två nycklar till vinst
• Var med från första nedsläpp! Det gick ändå senast, men sett över 7 matcher kommer vi inte har råd med att inleda som i de första två matcherna, det är inte bra nog.
• Fokus på rätt saker (exempel på fel saker = Freddes Vagel, Rahimi och Domare)
Vinn eller brinn
- DIF_Soldier
Allt han vill ha är uppmärksamhet och ni ger honom exakt det han vill ha.
Ni är ett par lättlurade jävlar alltså, skärpning. Det är fan en sorgens dag när allt djurgårdare kan prata om är fredrik vejjgel

Säg den glädje som varar
-
Det är nog rätt, skit i honom och tränaren vad han nu heter. Lägg energin på våra grabbar istället 
Helt enig! Inte en endaste gnutta energi och uppmärksamhet skall läggas på den onda sidan.DIF_Soldier skrev: ↑2023-04-06 14:08:20Allt han vill ha är uppmärksamhet och ni ger honom exakt det han vill ha.
Ni är ett par lättlurade jävlar alltså, skärpning. Det är fan en sorgens dag när allt djurgårdare kan prata om är fredrik vejjgel![]()
Stolt, men aldrig nöjd
Alla som är på matchen skrik lite extra för mig som inte har möjlighet att vara där 

-
- Säsongskort: Ja
Ingen Klasen med ikväll alltså båg det som man gick ut med igår
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Skittrist att Klasen missar. Han behövs ju i pp
Trist att Klasen ser ut att avsluta karriären p.g.a ljumskarna.
Ovärdigt avslut på en sån karriär.
Hade vi inte kontrakt över 2 säsonger till, där? Kan bli dyrt...
Ovärdigt avslut på en sån karriär.
Hade vi inte kontrakt över 2 säsonger till, där? Kan bli dyrt...