Semifinal 2 22/23 Björklöven - Djurgårdens IF 4/4
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte nog med att jag retat upp mig rejält på bl a stråle, att han får dividera med domarna hela tiden är otroligt, nu har jag retat upp mig på känte också, eller vad han heter
Jävlar vilken offerkofta Kenttä har på sig
Hahaha, Käntää din jävla pajas! Igen, han blir ju anmäld eftersom domarna på isen är blinda/enögda och väljer att inte ta situationen. Som borde ha blivit en femma direkt.
It's the hope that kills you.
-
Helt säkert, skridskotempo och acceleration är ju inte hans starka sida. Tvärtom tyvärrtomten skrev: ↑2023-04-04 19:36:42Jo, så har det varit hela säsongen men tycker det är ännu snäppet värre nu. Noll puckkontroll. Kan vara att tempot i slutspelet gör att han blir ännu sämre.Knickedick skrev: ↑2023-04-04 19:22:43Det är LISS, det är så han spelar. Han har gjort det hela säsongen. Totalt megaavig i rörelsemönster och puckbehandling....Men det gör att han lyckas med en sjuk dragning ibland. Sen har han sitt skott som kan vara totalt matchavgörande...
-
Liam Öhgren gör precis allt rätt där ute just nu. Han ska spela mer. Vänd på PPt och ha Liam som skytt..
Vi har 1-2 inför tredje. Det är inte vackert, det är inte perfekt, och det är fanimig inte välförtjänt heller.
Men tendenserna finns där. Och vi saknar Klasen, Brodin och Lindbom.
Håll ut nu för i helvete, hela klubben står på spel i Umeå ikväll. Vinner vi ikväll så är det fördel Djurgården till SHL.
KÄMPA
Men tendenserna finns där. Och vi saknar Klasen, Brodin och Lindbom.
Håll ut nu för i helvete, hela klubben står på spel i Umeå ikväll. Vinner vi ikväll så är det fördel Djurgården till SHL.
KÄMPA
Senast redigerad av thelinho den 2023-04-04 19:50:54, redigerad totalt 1 gånger.
Sväva i det blå
-
Menar den där käänte att vi anmälde wagel? Eller vad var det där?
Och nu gåt vi ut och ska spela på ledning.
Det har vi inte material till.
Vill se desperat hockey. Vinna eller försvinna!
Det har vi inte material till.
Vill se desperat hockey. Vinna eller försvinna!
Missade vad kentää sa i paus?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Jo jag håller med. Har hyllat Liss men i den här matchserien är han inte alls med. Går alldeles för långsamt och borde sitta. Brodin är också given att kasta in här.Manijock skrev: ↑2023-04-04 19:41:53Karlskoga pressade ju inte alls i boxplay. Löven gör tvärtom. Då måste man ha skickliga och framförallt smarta spelare. Vilka kvalar in där? Krüger, Nicky och Klasen. Lekkerimäki är bra i sin roll men där är kraven naturligtvis lägre. Liss och Östlund? Nej nej nej
Men vad ska man lägga in idag då? Liss bössa är ju ändå ett rejält hot så länge man inte köper det för bakåtmål som idag
Att hans syster/mamma sagt till sin pappa/bror att DIF anmält Wagel för slashen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bra första byte, SKÄRP ER FÖR FAAAAAN!
Haha… ja, hissen mår inte ända upp