Säsongen 22/23
Säsongen 22/23
Tråkigt att Hästen är i ekonomiskt trångmål.
Västervik kan få en gratischans tillbaka.
Västervik kan få en gratischans tillbaka.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 22/23
Trist att det ska behöva vara så i Sveriges näst högsta serie.
Tydligt att det finns två skikt i allsvenskan.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 22/23
De har snittat på ~2000 åskådare per hemmamatch vilket är 9e bäst i ligan men det är klent med tanke på Norrköping som underlag. De skulle nog ha nästan det dubbla för att det ska vara vettigt (Himmelstalund tar ändå 4500). Jämför med SHL där de flesta klubbarna snittar på över 5k/match eller åtminstone över 4K för toppen i Hockeyallsvenskan och DIF som sticker ut med över 6k.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 22/23
Hoppas Modo åker ur nu när de har valt ett för dem sämre lag. Och om man ser hur dåligt de spelade mot AIK så är det inte omöjligt.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 22/23
Förstår inte riktigt vad du menar ?
Det är en vecka kvar till första hemmamatchen och vi har sålt 6,500 biljetter ca. Klart att det kommer bli utsålda matcher.
Eller så menar du något jag inte fattar riktigt.
Jag tycker också att Djurgårdare från Stockholm borde ha förtur till alla matcher, i en drömvärld som aldrig kommer hända.
Men då är det ju upp till oss att köpa biljetter i god tid.
Så länge inte Löven bönder köper upp massa tomma platser är det okej.
Oavsett så kommer vi för första gången i år ha ett sinnessjukt bra tryck på hovet. Äntligen så blir det ett riktigt jäkla drag. Vad jag förstått så kommer det mer fotbolls folk till matcherna och det leder ju alltid till mer tryck, och mer tryck över hela matchen.
Säsongen 22/23
Tycker platser till bortafans på våra matcher ska minskas kraftigt.
Säsongen 22/23
Ska erkänna att det var ett par innanför västen när detta skrevs… det jag säger är att det ska gå över 20000 på fotbollen, varför är då inte en semifinal utsåld redan?JL18 skrev: ↑2023-04-01 13:01:31Förstår inte riktigt vad du menar ?
Det är en vecka kvar till första hemmamatchen och vi har sålt 6,500 biljetter ca. Klart att det kommer bli utsålda matcher.
Eller så menar du något jag inte fattar riktigt.
Jag tycker också att Djurgårdare från Stockholm borde ha förtur till alla matcher, i en drömvärld som aldrig kommer hända.
Men då är det ju upp till oss att köpa biljetter i god tid.
Så länge inte Löven bönder köper upp massa tomma platser är det okej.
Oavsett så kommer vi för första gången i år ha ett sinnessjukt bra tryck på hovet. Äntligen så blir det ett riktigt jäkla drag. Vad jag förstått så kommer det mer fotbolls folk till matcherna och det leder ju alltid till mer tryck, och mer tryck över hela matchen.
Säsongen 22/23
Tråkigt om Mora inte bjuder upp till kamp utan bara höjer modorövs självförtroende rejält
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 22/23
Nja, pengarna ska in. Sedan att infödde Gurra vägrar lyfta sitt arsle från soffan medan bonde Göran köper biljett spelar mindre roll.
Visst, i den bästa av världar hade vi medlemmar haft förtur OCH köpt upp alla biljetter.
Nu gör vi ju inte det.
Sedan kommer jag aldrig fatta hur så många fler vill se fotboll, men det är ju också sekundärt.
Hockey är inte viktigt nog i Stockholm.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 22/23
Var exakt det här jag menade med mitt inlägg…BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2023-04-01 20:40:48Nja, pengarna ska in. Sedan att infödde Gurra vägrar lyfta sitt arsle från soffan medan bonde Göran köper biljett spelar mindre roll.
Visst, i den bästa av världar hade vi medlemmar haft förtur OCH köpt upp alla biljetter.
Nu gör vi ju inte det.
Sedan kommer jag aldrig fatta hur så många fler vill se fotboll, men det är ju också sekundärt.
Hockey är inte viktigt nog i Stockholm.
Säsongen 22/23
MoDo såg väl helt okej ut tycker jag.
Frågan är ju bara hur någon på allvar kan heta DickINson ?
Hur kom det släkt namnet till
Frågan är ju bara hur någon på allvar kan heta DickINson ?
Hur kom det släkt namnet till
-
Säsongen 22/23
Man vann ändå med 4-2 mot trean så vet inte om man behöver höja sig rejält i en final. Mora spelar inte fysiskt så Modo passar på att spara på krafterna och inte spela fysiskt då det inte behövs. Är enbart positivt för dom då dom i en eventuell final skulle vara fräschare än motståndarna.sirwilliam skrev: ↑2023-04-01 20:16:08Serielunken match. Inte en tackling typ. Nej, modo behöver höja sig rejält i en final.