Säsongen 22/23
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 22/23
Tyvärr har gnaget ett såll i mål
Säsongen 22/23
Lutar åt att vi möter Modo i semin. .. Längtar redan!
-
Säsongen 22/23
What?
Modo väljer inte i nästa runda... Eftersom det bara finns två val.
Utgår ifrån att löven väljer Mora/SSK.
-
Säsongen 22/23
Eh Modoröv placerade sig före löven i serien och väljer först!!!Exile skrev: ↑2023-03-27 20:04:21What?
Säsongen 22/23
Gäller att ta första matchen mot löven
Säsongen 22/23
Oh, just det! Löven alltså, bra ännu mer idiotiska fans än till och med Modo.Donkels-3.0 skrev: ↑2023-03-27 20:05:25Eh Modoröv placerade sig före löven i serien och väljer först!!!Exile skrev: ↑2023-03-27 20:04:21What?
- Fiskmaesen
Säsongen 22/23
Visst greppar kanske lite efter halmstrån här, då man helst undviker Björklöven. MEN, ska man se det positiva i att MoDo vinner ikväll och vi får Löven redan i semi så är det ju så att Björklöven ändå är laget att slå och med tanke på bra rejält bra självförtroende just nu efter att ha gått rent samt Klasens ljumskar etc. så tar jag på ett sätt gärna löven redan i semi. Behöver ändå (förmodligen) slå de i en eventuell final annars och då isf med 4-7 nya matcher för Klasens ljumskar innan dess?
Man får hitta ljusglimtarna!
Säsongen 22/23
Absolut, lika bra att få det överstökat å slå ut dom nu, dom saknar ju en skäggig back i match1 oxåFiskmaesen skrev: ↑2023-03-27 20:09:17 Visst greppar kanske lite efter halmstrån här, då man helst undviker Björklöven. MEN, ska man se det positiva i att MoDo vinner ikväll och vi får Löven redan i semi så är det ju så att Björklöven ändå är laget att slå och med tanke på bra rejält bra självförtroende just nu efter att ha gått rent samt Klasens ljumskar etc. så tar jag på ett sätt gärna löven redan i semi. Behöver ändå (förmodligen) slå de i en eventuell final annars och då isf med 4-7 nya matcher för Klasens ljumskar innan dess?
Säsongen 22/23
Ja det var ett läckert mål i Kenta Nilsson-stil.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 22/23
Det blir Blötröven
Senast redigerad av schampo den 2023-03-28 21:08:20, redigerad totalt 1 gånger.
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
Säsongen 22/23
Haha försöker få det till att beslutet grundar sig på att Mora spelat en lite längre serie än oss