Jag är skyldig till inlägg på fyllan tidigare, men igår var jag helt nykter. Bara irriterad.crike skrev: ↑2023-03-25 07:22:44Skönt att man kan se klockslaget när du skriver det där, dags för dig att aktivera tids- och alkohollås på forumetDIF_Soldier skrev: ↑2023-03-25 02:46:40FÖR HELVETE. Varför klipper man mitt i Garpens tal här? Och sen igen när allsången drar igång. Får hjänblödning. Det är ju sån här content man vill se! Är det bundet till att klippen max får vara 90 sek eller vad pågår? Ansvarig: Du har burit vattnet hela vägen från brunn men HALKAR och spiller ut 95% av det som en jävla klant. Är du bränd, full eller förhindrad av bestämmelser? Tror du att folk "har kort attention span, det funkar så nu allt ska vara kort"? Du har fel. Tänk igen.
Vill man sälja biljetter så måste mer sånt här ut. Truppen blir alldeles för anonym annars. DET MÅSTE UPP, vi är i semi nu så vässa content för fan. Blir så jävla irriterad. Du står ju där, du behöver bokstavligen bara låta kameran gå och lämna rummet.
Eller så är det sparat längre till magasinet. Hoppas det, för vaskas innehåll som detta borde någon annan få giget, seriöst
Rätt i sak förstås men…
För övrigt, jag har inte kollat på något eftermaterial innan under kvarten och älskar verkligen skölden med puckarna, dom har verkligen ett mål!
Säsongen 22/23
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 22/23
Säg den glädje som varar
Säsongen 22/23
Lika att Björklöven vinner ikväll så slipper vi Rahimi första matchen, då jag antar att Modo väljer Mora/ssk.
Säsongen 22/23
För att reda ut oklarheter: Daniel Rahimi är avstängd tre matcher. Vinner Björklöven imorgon - då missar Rahimi semifinal 1. Ej datumstyrt. Tre matchers avstängning. Inget annat.
Från Lars Lindbergs Twitter.
-
Säsongen 22/23
Tänk att ngt så enkelt, kan vara så "rörigt" ( vilka som kommit på det, tål att diskuteras en annan gång).
Samma Lars L. Sa i sin senaste podd (Rinkside). Att det var datumstyrt. Så spelar semi oavsett. Personligen förstår jag ej varför det är datumstyrt. Då säger man väll det( idioter) från första början, och inte antal matcher!?
Säsongen 22/23
Om mot förmodan AIK slår ut Modo så slipper man Björklöven i semi och det är väl det ända sättet.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 22/23
Om kolsäckarna slår Modo lär Löven välja Mora/SSK och låta DIF och Gnaget gå loss på varandra i Semi.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 22/23
Tror du verkligen Löven hellre väljer t.ex Mora som kom trea framför Aik som kom på tiondeplats? Jag har svårt att se detta.
Avskaffa tre mot tre.
Säsongen 22/23
Resväg Umeå Mora vs Stockholm och möjligheten att få möta ett derbytrött lag i final. Jo kanske. Det är ändå en SHL-plats på spel.Mattias_87 skrev: ↑2023-03-25 16:12:00Tror du verkligen Löven hellre väljer t.ex Mora som kom trea framför Aik som kom på tiondeplats? Jag har svårt att se detta.
Nu tror jag inte gnaget klår Modo så det är en akademisk fråga fram tills det händer.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 22/23
Njaa nu tror jag man tar oss själva och derbyhetsen på lite för stort allvar. Bara en fullskalig idiot väljer Mora före Aik. En direkt dåre! Att Aik skulle kunna slå Modo är inte konstigt. Övikarna är knappt topp 5 om man kollar efter nyår för tusan. Ingen superbragd!Praetori skrev: ↑2023-03-25 16:37:31Resväg Umeå Mora vs Stockholm och möjligheten att få möta ett derbytrött lag i final. Jo kanske. Det är ändå en SHL-plats på spel.Mattias_87 skrev: ↑2023-03-25 16:12:00Tror du verkligen Löven hellre väljer t.ex Mora som kom trea framför Aik som kom på tiondeplats? Jag har svårt att se detta.
Nu tror jag inte gnaget klår Modo så det är en akademisk fråga fram tills det händer.
Modo är brutalt överskattade. Aik är skit!
Säsongen 22/23
Är det inte så att det högst placerade laget inte får välja det näst högst placerade laget? Löven får alltså inte välja Mora om Modo ryker? Tror dock att de väljer råttorna oavsett om de får chansen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 22/23
Det stämmer. Om Löven, Mora, DIK, Aik går vidare så får löven välja mellan oss och Aik och då är ju valet enkelt.
Avskaffa tre mot tre.
Säsongen 22/23
Underbart:)