Kvartsfinal 4 22/23 Karlskoga - Djurgårdens IF 24/3
Kan målisen filma lite mer också tack!
Mja, blir ju lite missvisande jämförelse, även om jag fattar att du inte gör en rak jämförelse Liss - Dick.BigJ skrev: ↑2023-03-24 19:56:45Du kan ju inte påstå att Liss inte har näsa för att göra mål även om han ser loj ut?
Jag har förstått att många retar sig på Liss, liksom på Dick, bara för att han inte är en skridkovirtuos. Ja, det går lite långsammare, blir lite missar (han är inte ensam) men han gör mål och det är väl ändå detta som sporten går ut på...
Men Liss är ju en powerspelare, spelar på kraft i spel och skott. Därför blir det extra tydligt när han fuskar, spelare som Dick har ju fler kompenserande egenskaper.
Stuga f.ö.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Otroligt viktigt och lovande att alla kedjor levererar!
Kung Elliott att få igenom pucken där. Lugnt och fint!
INGEN kan gnälla på liss… hade vi varit här utan honom?BigJ skrev: ↑2023-03-24 20:01:38För mig är han en stjärna, ÄSKAR LISS!Manijock skrev: ↑2023-03-24 19:59:40Liss har en enorm edge när det kommer till målskytte. Men han är samtidigt den mest uppenbara humörspelaren vi har.BigJ skrev: ↑2023-03-24 19:56:45Du kan ju inte påstå att Liss inte har näsa för att göra mål även om han ser loj ut?
Jag har förstått att många retar sig på Liss, liksom på Dick, bara för att han inte är en skridkovirtuos. Ja, det går lite långsammare, blir lite missar (han är inte ensam) men han gör mål och det är väl ändå detta som sporten går ut på...
Bäst eller sämst hela tiden. Aldrig mitt emellan!
Iskallt av Berglund igen.
Inga diskussioner om att han är en oerhörd spets på denna nivå.BigJ skrev: ↑2023-03-24 20:01:38För mig är han en stjärna, ÄLSKAR LISS!Manijock skrev: ↑2023-03-24 19:59:40Liss har en enorm edge när det kommer till målskytte. Men han är samtidigt den mest uppenbara humörspelaren vi har.BigJ skrev: ↑2023-03-24 19:56:45Du kan ju inte påstå att Liss inte har näsa för att göra mål även om han ser loj ut?
Bäst eller sämst hela tiden. Aldrig mitt emellan!
Den enda direkta jämförelsen är farten, vilket verkar vara det enda som gäller för många...DIFLuWi skrev: ↑2023-03-24 20:02:03Mja, blir ju lite missvisande jämförelse, även om jag fattar att du inte gör en rak jämförelse Liss - Dick.BigJ skrev: ↑2023-03-24 19:56:45Du kan ju inte påstå att Liss inte har näsa för att göra mål även om han ser loj ut?
Men Liss är ju en powerspelare, spelar på kraft i spel och skott. Därför blir det extra tydligt när han fuskar, spelare som Dick har ju fler kompenserande egenskaper.
Stuga f.ö.
Haha wtf händer
Får man göra det...?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Vad i självaste håller domarna på med???
It's the hope that kills you.
Hur kan de tycka att de kan ha en femma där?
Raljant att gnälla på Liss. Han, precis som alla andra, har flera nivåer i sig beroende på. Nu tycker jag han är bra och knappast medioker. Han får en del uppvaktning och det påverkar så klart.
Listige Liss lurar ledigt lortgrisarna!
Listige Liss lurar ledigt lortgrisarna!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.