Hylla Linkans Rekord!!!
Hylla Linkans Rekord!!!
det har varit alldeles för lite gratulationer till Linkan efter hans underbara rekord! Hylla honom nu så attvi kan se till att vi får behålla vår superstjärna många år till! Länge leve kung Bremberg! Fick rysningar igår när han hyllades av publiken i Hovet.. 

Haha, det är ju flera sidor med gratulationer i matchtråden, men aja...
Grattis Linkan, du är en sann Djurgårdare även om ditt kroppsspråk långt bak i tiden inte visade så mycket angagemang i spelet, ser dock MYCKET bättre ut nuförtiden då du verkar kämpa mer och helt enkelt åker mer griller;)
Nästa mora...
Grattis Linkan, du är en sann Djurgårdare även om ditt kroppsspråk långt bak i tiden inte visade så mycket angagemang i spelet, ser dock MYCKET bättre ut nuförtiden då du verkar kämpa mer och helt enkelt åker mer griller;)
Nästa mora...
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
Måste bara kommentera Linkans skridskoteknik. Det ser inte ut att så snabbt och han ser jekligt sävlig ut på isen men oj så förvånad man blir när det faktiskt kan gå undan ibland. Tror även motståndarna blir förvånade...dif rules skrev:Haha, det är ju flera sidor med gratulationer i matchtråden, men aja...
Nästa mora...
-
Wikegård har jui sagt att det är den snabbaste spelaren han tränat, typ att han alltid vann skridskosprinten från mållinjen - mittlinjen på träningarna och så...Rocker skrev:Måste bara kommentera Linkans skridskoteknik. Det ser inte ut att så snabbt och han ser jekligt sävlig ut på isen men oj så förvånad man blir när det faktiskt kan gå undan ibland. Tror även motståndarna blir förvånade...dif rules skrev:Haha, det är ju flera sidor med gratulationer i matchtråden, men aja...
Nästa mora...
Det är som Micke säger på videon, han e grymt stark i bena så han skaffar sig tid att langa specialmackor 24/7.
EN FREDRIK BREMBERG...
Senast redigerad av dif rules den 2008-02-21 08:55:53, redigerad totalt 1 gånger.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
- Gordon Freeman
- Gordon Freeman