Såhär: räkna inte in någon överhuvudtaget. Du, jag, resten av alla Djurgårdare måste förstå: de som nu ställt upp senaste matcherna är truppen vi har resten av säsongen, minus kanske Arnesson. Räkna också in en skada på Krüger, sprinkla med Brodin och toppa bajsmackan med att Lindbom får "känning" tills planet lyfter till Vegas där han mirakulöst blir helt skadefri.Andspe skrev: ↑2023-03-16 15:09:28 Känns rent spontant att Klasen kommer lira på sprutor. Sen är det ju lite ”hur länge håller det”. Städar vi av Bik enkelt kanske han avstår någon match på slutet och samma i semi. Är det på liv och död så lirar han. Så är min gissning.
Normans vara eller icke vara är nog svårare. Svårt att hänga med när synen inte är helt hundra. Att göra en ny operation gick säkert inte att göra utan fullständig läkning. Så nu står vi där när han ser inte tillräckligt bra och en ny operation innebär 3-4veckors frånvaro. Sett att några här har skrivit 2-3dagars frånvaro efter operation, vilket är fel. Opererade mina ögon nyligen och var tvungen att vara borta från gymmet i 2-3veckor och därefter inleda svettfritt.
Den här clownfabriken som ska föreställa DIFs medicinska team bör fan utredas för försumlighet i tjänsten. Vilka är dessa tomtar, hur fan kan de få sitta kvar? Skicka Ölvestad till BIK Karlskoga likt en trojansk jävla häst per jävla omgående så att han jobbar FÖR och inte MOT oss. Det är inte normalt, inte okej, och jag vill inte höra fler ursäkter om onda andar, dålig chakra eller horoskop-dravel.
Mitt i allt sitter KG som en blind schaman, andas in ayahuasca-ångor och spår framtiden genom att klämma Den Heliga Tjurens pung medan han gaslightar hela supporterskaran genom att dingla sanningen precis framför näsan på oss:
Han värjer sig REDAN för ännu fler skador. Karln står och säger rakt ut aat det förmodligen lär bli VÄRRE!KG i Sportrapporten skrev:"Givetvis kan det uppkomma nya skador, vilket är sannolikt när det är ett tätt och tufft matchande."
https://www.difhockey.se/article/cv4jal ... t-vecka-11

Vad fan pågår, varför suger ni, och SLUTA säga dag-till-dag .