Djurgårdens IF - Södertälje SK, 19/2 2008
JärnJocke skrev:Jag förundras över att ingen verkar tagit upp Rönnmarks insats i matchen.
Jag och mina två polare var begeistrade över hans konsekvens i bedömingarna, med det menar jag att han var konsekvent emot Djurgården. Jag skrattade högt när vännen Peter sa: "Man måste i alla fall ge han en eloge för hans integritet att inte döma till hemmalagets fördel!". Jag har haft Sjöberg som mitt stora "hatobjekt" inom domarkåren, nu seglar Rönnmark upp som en projektil mot topp.
Jag vill avsluta med en kommentar om "fotbollsklack". Alla riktiga supportrar vet att man håller på EN FÖRENING/KLUBB. Att överhuvudtaget ta upp en diskussion om fotbollsklack/hockeyklack visar att man inte har någon koll.
Tack för mig![]()
Jocke
ALLTID OAVSETT!!
Tycker också att Rönnmark gjorde en bra match
-
Lee Harvey Oswald skrev:Det 500-2500 som går på 4 av 27 hemmamatcher i hockeyn kan inte kallas nåt annat än fotbollssupporters, eftersom dom går på 13 av 13 möjliga hemmamatcher i fotbollenEmil svelander skrev:Det finns inget som heter fotbollssupportrar eller hockeysupportrar.
Varför måste vi köra någon uppdelning? Jag har kärlek till Djurgårdens IF inte till en viss sektion.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
När vi ändå är inne på ämnet:easer90 skrev:Haha, Ironi..Algot2003 skrev:Härligt med seger![]()
Eller vänta nu, var det rätt match vi vann ???
Det finns ingen "rätt" match att vinna man ska aldrig satsa allt på en match och lägga sig i en annan. Man ska vinna det man an och göra allt man kan varje gång. Blir alltid bäst i slutändan
Rätt bra av ett lag att ligga 5:a trots att man saknar spelidé och har en usel tränare.
Bara ler...
Komentar på jobbet i dag -Hur fan kan man åka 75 mil för å gå på hockey.
fast har man aldrig upplevt Hovet så förstår man nog inte

Komentar på jobbet i dag -Hur fan kan man åka 75 mil för å gå på hockey.
fast har man aldrig upplevt Hovet så förstår man nog inte

Sanera idrotten
http://www.lantbruksnet.se/svenskasanerings/
http://www.lantbruksnet.se/svenskasanerings/
-
-
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Kan du sluta missbruka order analys - det roliga, och fullständigt ironiska med ordvalet är att du själv just verkar sakna den förmågan.Kall-El skrev: Du tror möjligen inte att orsaken till att jag inte varit härinne förrän nu kan ha haft att göra med att man var på matchen idag. Hade du haft minsta analytiska förmåga hade du dessutom räknat ut detta då mötet mot SSK var sista matchen som spelades på Hovet. ( Vet inte hur det blir i ett eventuellt slutspel. ) Alla torde veta vid det här laget att jag inte går på fighter som spelas på Globen så detta kan ha varit sista chansen för i år för min del.
Finns inte mycket som stör mig mer än korkade inlägg utan minst konstruktivitet eller underbyggt med några fakta. Var väldigt nära att skriva en längre rad med betydligt hårdare ord, men jag antar att de inte får står kvar ändå så jag låter bli.
För övrigt har jag bara talat om risker och inga absoluta faktum annat än att inget lag vinner samtliga sina matcher under en säsong. Av detta följer att ett smart lag väljer att prioritera. Skulle t ex inte rekomendera spela på HV i fortsättningen av seriespelet då de nu helt kan prioritera träning och koncentration mot slutspelet.
Du är en av de där stentuffa (i deras egna tycker, såklart) internet-krigarna som tror att de vet bäst & mest av alla, samt att du såklart ser dig själv som mittpunkten i ett publikt forum. Inte minst med tanke på den kommentar om att alla borde veta att du inte går på matcher i Globen. Jo tjena, alla vet säkert det och har noterat det i sina almenackor - för det du gör är Så jävla viktigt för oss alla. Jag lovar!!!
Väx upp. Förövrigt så låter det rätt patetiskt att rata en hel arena, men jag tror inte många (förutom då möjligtvis DIF's kassör) saknar dig i Globen om jag skall vara helt ärlig.