Förvisso, men snurr utan giftiga avslut är rätt meningslöst om motståndarna utnyttjar sina lägen
HA 22/23 Tingsryd - Djurgårdens IF 6/3
Riktigt bra i anfallszon, sämre i egen.
Hammarlund däremot.... Oj oj oj! Fullständigt katastrofal i alla delar.
Vad i självaste helvete håller vi på med?
Kan vi sluta spela backar som forwards och tvärtom!
Kan vi sluta spela backar som forwards och tvärtom!
It's the hope that kills you.
För bekvämt, vi ska va för sköna, det ska vara lite läckert.
På med blåstället nu för fan DIFFEN.
På med blåstället nu för fan DIFFEN.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Som sagt, solklar utvisning, han hade inte behövt förstärka.
-
Vafaan är dom helt obildbara våra backar..Hammarlund ligger på 2 - 4 indianare varje match..Glad's försvars spel vid målet gör en gråtfärdig..har man inte mer yrkes stolthet än så då bör man fundera över sitt yrkesval..även om Glajdarns insats är under all kritik..Arnesson lämnar slottet tomt i försvars zon så Glajdarn får skrika på han annars hadde han varit på wift än..vafaan är det för fel på den karl'n..Kevin OMG blå linje tapp det första han gör..totalt värdelös..andra målet blir man mållös över när man ser hem arbetet i mitt zon och petandet med klubborna..sen chock över Danielssons försvars arbete..
Hur är det möjligt med så många matcher och fortfarande vara så jävla klapp urusla..
Hur är det möjligt med så många matcher och fortfarande vara så jävla klapp urusla..
Det är standard idag. Touch-n-Fall.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Långt kvar men…
Så enkla mål får vi inte ge birt. Kort slutspel i så fall.
Danielsson, Karlsson ?
Om det var en spelare som jag inte vill ha skadad så är det Östlund(förutom Kruger). Oturen förföljer oss.
Så enkla mål får vi inte ge birt. Kort slutspel i så fall.
Danielsson, Karlsson ?
Om det var en spelare som jag inte vill ha skadad så är det Östlund(förutom Kruger). Oturen förföljer oss.
- Jim Morrison
Jag märker bara att petningsribban är väldigt mycket lägre hos Garpen för vissa backar än andra.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2023-03-06 19:39:25, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Startar vi om. Har ändå pucken är känslan. In med Odelius. Upp med Nicky! Ner med Kevin. Bort med Edvin. För fan det är inte raketforskning.
Där är du jävligt rätt ute.Jim Morrison skrev: ↑2023-03-06 19:39:08Jag märker att petningsribban är väldigt mycket lägre hos Garpen för vissa backar än andra.
Du verkar ha hakat upp dig.
Här hade det väl varit fint läge att ersätta Glad-Danielsson och köra Odelius-Karlsson istället, samt ersätta Kevin med Nicky D som ytterforward. Ligger man under med 2-0 borta mot Tingsryd så kan det ju vara läge för sådana extrema chansningar...
- Jim Morrison
Det är inte särskilt konsekvent heller. Vissa backar spelar 20 min per match när andra är skadade eller avstängda samt gör ett väldigt bra jobb men petas ändå helt plötsligt till förmån av förhandsfavoriter. Måste ju vara nästintill felfria om inte perfekta för att få spela, men inte ens så tror jag dom hade fått det.Manijock skrev: ↑2023-03-06 19:39:52Där är du jävligt rätt ute.Jim Morrison skrev: ↑2023-03-06 19:39:08Jag märker att petningsribban är väldigt mycket lägre hos Garpen för vissa backar än andra.
Summa summarum - prestationer spelar ingen roll för att få spela.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hahaha det är ju Glad Som hålls fast?