HA 22/23 Tingsryd - Djurgårdens IF 6/3
Alltså jösses… låt Odelius spela på 6 backar och Karlsson som sjunde och sätt Danielsson som forward. Även fast Danielsson gjort det bra på backen så måste det vara ett bättre alternativ att sätta honom som forward istället för Karlsson
-
Danielsson har gjort det bra som back, men att man återigen spelar Karlsson som forward när vi inte har fyra fulla kedjor förstår jag inte.
Tycker det är sjukt oseriöst och slapp coachning.
Tycker det är sjukt oseriöst och slapp coachning.
Kunde förstå varför man flyttade upp Karlsson som fw förra gången men tycker bara det är smått sorgligt att man gör det nu när han äntligen kommit igång..
Har inget emot att man fortsätter med Danielsson som back då det varit hans roll sedan Garpen tog över.
Men att hålla på och trixa med Karlsson nu när han haft två/ tre riktigt stabila matcher tycker jag är riktigt taskigt.
Känner man att vi defensivt ska klara av det såhär.. och typ vill avlasta våra fw's/ göra det enklare att rulla satta kedjor under match??
Vill man framkalla mer offensiva egenskaper från Karlsson när han kommer tillbaka som back?
Fattar det inte riktigt.. han har ju själv sagt att han hellre lirar back så det lär ju inte hans egna förslag
Har inget emot att man fortsätter med Danielsson som back då det varit hans roll sedan Garpen tog över.
Men att hålla på och trixa med Karlsson nu när han haft två/ tre riktigt stabila matcher tycker jag är riktigt taskigt.
Känner man att vi defensivt ska klara av det såhär.. och typ vill avlasta våra fw's/ göra det enklare att rulla satta kedjor under match??
Vill man framkalla mer offensiva egenskaper från Karlsson när han kommer tillbaka som back?
Fattar det inte riktigt.. han har ju själv sagt att han hellre lirar back så det lär ju inte hans egna förslag
Mycket av det är pessimisten i en som talar, har levt för mycket på förhoppningar i flera säsonger nu för att sedan falla pladask gång på gång
Vad har Glad gjort som gör att han går före Kevin och Odelius match efter match.
Vi borde ställa upp med:
Schilling-Elliot
Odelius-Kevin
Arnesson-Hammarlund
Glad.
Nicky D kan spela forward nu när vi har tillräckligt med backar.
Vi borde ställa upp med:
Schilling-Elliot
Odelius-Kevin
Arnesson-Hammarlund
Glad.
Nicky D kan spela forward nu när vi har tillräckligt med backar.
Kevin tar ju Östlunds och/eller Klasens plats bredvid Nilsson.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skön kameravinkel… 

Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Strålande försvar.
Var gick den in? Behöver glasögon tror jag
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Och galajda är ringrostig.
Strålande start utav Glajdarn också.. får inte släppa den på första stolpen.
- Jim Morrison
Daniel Glad imponerar fan aldrig på mig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Inte så konstigt när det hinner gå 30 matcher mellan varje inhopp.
Perfekt för både matchform och självförtroende.