Säsongen 22/23
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 22/23
Hockey 1an ikväll Axelsson mot Onansvori i Hanviken
Tar det som ett tecken på att vi har tillbaks dom 4a det pratas om
Tar det som ett tecken på att vi har tillbaks dom 4a det pratas om
The DIF ONE
Säsongen 22/23
Har man lånat ut Ounasvuori till hockeyettan för han spelade ju i juniorerna tidigare under säsongen.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 22/23
Ja speltid på seniornivå. Bra utbyte med Hanviken.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 22/23
Skön vinst idag som nästan Domarna förstörde och skönt att Vejdemo var så delaktig fast han har varit borta så länge.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 22/23
Det såg nattsvart ut där precis innan årsskiftet, men nu har man faktiskt fått upp hoppet. Som det ser ut nu så skulle faktiskt lägga pengarna på Dif/Mora om jag var en gambler.
Säsongen 22/23
Nu är ju inte tredjeplatsen utom räckhåll längre. Och vejdemos premiär såg bättre ut än vad jag trodde den skulle göra. Allt har börjat sett bättre ut sen Garpenlöv tog över.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 22/23
Om inte Brodin steppar borde Vejdemo ta platsen jämte krüger han är en kopia av Brodin fast bättre på alla punkter just nu. Samt Hammarlund borde få liiiite beröm med. Fan killen är bra. Shilling & Elliott tycker ja med blir bättre&bättre sen är jag redo att be om ursäkt till Forsberg. Gav det några matcher men han har varit fruktansvärt stabil nu. Berglund ger jag några matcher till sen kan även han få en ursäkt.
Säsongen 22/23
Berglund håller alla tummar han har. Tänk att få ett sådant erkännande.benganfs skrev: ↑2023-03-02 01:26:31 Om inte Brodin steppar borde Vejdemo ta platsen jämte krüger han är en kopia av Brodin fast bättre på alla punkter just nu. Samt Hammarlund borde få liiiite beröm med. Fan killen är bra. Shilling & Elliott tycker ja med blir bättre&bättre sen är jag redo att be om ursäkt till Forsberg. Gav det några matcher men han har varit fruktansvärt stabil nu. Berglund ger jag några matcher till sen kan även han få en ursäkt.
- Jim Morrison
Säsongen 22/23
För mig ska det mycket till om vi ska rucka på två stycken mycket väl fungerade kedjor;
Nilsson - Östlund - Klasen
Forsberg - Berglund - Liss
plus en som visade riktigt stor potential igår med Vejde, Ludde och Blomgren. Jag tror också att vi måste ge Öhgren lite mer tid att komma tillbaka till formen innan skadan. Brodin lär steppa upp när det blir allvar i slutspelet. Nä, rucka och ändra ingenting med så få matcher kvar utan nu kör vi på det vi har.
John Norman får ha sin stora comeback nästa säsong med friska ögon från start.
Nilsson - Östlund - Klasen
Forsberg - Berglund - Liss
plus en som visade riktigt stor potential igår med Vejde, Ludde och Blomgren. Jag tror också att vi måste ge Öhgren lite mer tid att komma tillbaka till formen innan skadan. Brodin lär steppa upp när det blir allvar i slutspelet. Nä, rucka och ändra ingenting med så få matcher kvar utan nu kör vi på det vi har.
John Norman får ha sin stora comeback nästa säsong med friska ögon från start.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säsongen 22/23
Enig... rör... ingen... ting... och backa långsamt bort från bordet
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 22/23
Ånä....

Får Norman ordning på synen ska han självklart in i laget.
Men med ett långt (?) och tufft slutspel kommer femmorna självfallet inte vara statiska.
Att då ha både Norman och Lekki att kunna rotera med i nuvarande lag känns ju.....rätt gött.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 22/23
Håller med, sen är jag HÖGST tveksam till om Klasens ljumskar kommer klara ett helts slutspel, OCH det kommer falla bort spelare, så klart. Inte kan vi väl ha full trupp ett helt slutspel?BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2023-03-02 10:10:04Ånä....![]()
Men med ett långt (?) och tufft slutspel kommer femmorna självfallet inte vara statiska.
Att då ha både Norman och Lekki att kunna rotera med i nuvarande lag känns ju.....rätt gött.![]()
Men jag har gärna fel

Säsongen 22/23
Ja det är ett jäkla trevligt lyxproblem.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2023-03-02 10:10:04Ånä....![]()
Att då ha både Norman och Lekki att kunna rotera med i nuvarande lag känns ju.....rätt gött.![]()