Vafan är det här?!?!
varför är det så jevla många biljetter som är osålda?!
Slut upp och stöd Djurgården nu när det bara är några grundserie matcher kvar!
Jag kommer vara där och sjunga för mina hjältar! se till att du också är på Hovet och sjunger för DITT underbara lag!
dif rules skrev:största sorgen att det är så få som kommer, nu är det ju också klacken som har problem med att sluta upp:O när hände det senast på en satsning?
Ja är där, är du?
Jag tror på över 7000 i publiken varav 1000 st sålda klackbiljetter. Djurgårdare köper ofta biljetter på matchdagen.
Vore kul att få se Quirino, Tauer och Enrico på ett par skridskor imorgon i pausen.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!" Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
dif rules skrev:största sorgen att det är så få som kommer, nu är det ju också klacken som har problem med att sluta upp:O när hände det senast på en satsning?
Ja är där, är du?
Jag tror på över 7000 i publiken varav 1000 st sålda klackbiljetter. Djurgårdare köper ofta biljetter på matchdagen.
Vore kul att få se Quirino, Tauer och Enrico på ett par skridskor imorgon i pausen.
Inte helt omöjligt Antal sålda: 783/1000
Bara 217 kvar
Senast redigerad av easer90 den 2008-02-18 18:41:31, redigerad totalt 1 gånger.
Ja är där, är du?
Inte helt omöjligt Antal sålda: 659/1000
Bara 341 kvar
De är inte så bara med tanka på att de är 24 timmar kvar till match.
Ja är där, är du?
Inte helt omöjligt Antal sålda: 659/1000
Bara 341 kvar
De är inte så bara med tanka på att de är 24 timmar kvar till match.
Men som Oulf sa. Djurgårdare köper oftast biljetterna på matchdagen. Så man vet ju aldrig hur det blir Men den klack vi kommer få kommer ändå hålla världsklass som vanligt
Men som Oulf sa. Djurgårdare köper oftast biljetterna på matchdagen[/quote]
Vet inte om jag håller med där.
Tycker att det väldigt ofta sett ut att bli hyfsat med folk men sedan vid matchdags är det iaf bara mellan 5000-6000.
Men men, vi får hoppas på ett undantag imorgon.
DIF torskar i stor sett aldrig med bra drag på läktaren