SM-finalserien 00/01
SM-finalserien 00/01
yoyo
jag har en polare som är färjstadare och han håller på och ylar om finalen 00/01 att djurgårn vann den på en hög klubba....eller inte vann den men att vi i 5e matchen gick ifrån till 3-2 i matcher och det var en hög klubba.....nån som kommer ihåg denna match och/eller kanske tom har nån video som kan dementera/bekräfta detta påhopp?:)...
det är den här matchen jag snackar om --> http://www.difhockey.se/match.php?id=1108
så det lär vara Micke Johanssons avgörande mål i sudden som han menar...
btw...hittade från 6e och avgörande matchen på youtube:D -->
jag har en polare som är färjstadare och han håller på och ylar om finalen 00/01 att djurgårn vann den på en hög klubba....eller inte vann den men att vi i 5e matchen gick ifrån till 3-2 i matcher och det var en hög klubba.....nån som kommer ihåg denna match och/eller kanske tom har nån video som kan dementera/bekräfta detta påhopp?:)...
det är den här matchen jag snackar om --> http://www.difhockey.se/match.php?id=1108
så det lär vara Micke Johanssons avgörande mål i sudden som han menar...
btw...hittade från 6e och avgörande matchen på youtube:D -->
Det var en hög klubba, med då det "skottet" missade målet och sedan en FBK lirare var på pucken innan Micke målade så var det ett solklart mål.
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej det har du helt rätt i. Det gjorde jag inte, men nu gör jag. Klart jag var upprörd ett tag, men det är bara att inse att domarn dömmer och hans beslut gäller.DIF_Soldier skrev:Så där sa du inte när blöjvitt tog guld.blocco skrev:Domarn har alltid rätt. Godkändes målet så är det mål.
Det blev inget guld och det får jag acceptera precis som m0ng00ses polare får acceptera att hans lag inte fick guldet 01.
-