[quote="WilleB"]Stor eloge till alla som på något sätt försöker lyfta DIF Hockey. Men urvalet av ramsor i klacken är bedrövligt. På tok för hycket "hata"-ramsor.
Och varför försöker man egga upp motståndarpubliken med sånger av typen "varför sjunger inte ni". Det skulle kanske funka om bortastödet var dåligt.
Jag har fått lära mig "Vi hatar inte, vi älskar!" Tycker även jag att det är synd att det kommer upp "hata"-ramsor.. Det låter inte bra, bättre att hedra sina egna än att lägga energi på att förnedra de andra..
Massor med tack till er i klacken som kämpar på match efter match, trots att det låter bedrövligt.. Eller inte alls i värsta fall.. Tufft av er att orka stå kvar och kämpa för lite stämning!
Själv kämpar jag med att få lite stämning på sittplats.. Det är inte heller så lätt när variationen utav sällskapet skiftar eller ibland tom uteblir..
läste på JK att de även vill att det ska vara bra drag matchen efter FBK. Det är mot modo så alla vet. De vill att så många som möjligt köper förköp i klacken till den matchen. Så snacka med alla era polare som inte har säsongskort att de ska köpa biljett så kan det bliu ett jävligt bra drag där med.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Har bara en synpunkt angående tempot i våra sånger i klacken. Jag tillhör (som många andra) dom som vill att det ska höras vad vi sjunger och därför inte vill sjunga så jävla snabbt, men när det som idag blir så att halva klacken sjunger snabbt/halva långsamt blir det katastrof.
Ni som sjunger sakta och jävligt högt för den delen, (Thomas o Co), måste i såna här lägen när ni märker att halva klacken vill sjunga snabbare kunna speeda upp sången lite iaf, så att vi åtminstone sjunger samtidigt.
Sen vill jag höra mer sång och mindre stamp-i-golvet.
Tja!
Har fundrat på en sak, det skulle vara lite häftigt om vi ihop en stor klack under första hemma matchen nästa år.
DÅ menar jag inte att 40 pers tar sig det utan typ 500 minst .
Jag vet inte om det är möjligt men om vi år 2000 till en match så borde vi minst få 500 tycker jag då.
Någon som är sugen på att göra en repris av Dif-Fbk
(visste inte riktigt vart jag skulle skriva detta inlägg!)
jag tycker att dif borde tänka på följande nästa säsong för att få ditt folk
till klacken!
1.att man ska få se dif anfalla 2 gånger!
2.sänka priset till 80kr eftersom familje biljetten kostar det så finns det säkert folk som går ditt istället!
Tanken var att flytta spelriktningen för DIF till nästa säsong så att klacken ser DIF anfalla i två perioder. Det kan vara att så är fallet till nästa säsong och det bara har missats i bilden.
Tycker att klackbiljetterna fortfarande ska kosta 100 kr. Ungdombiljetter finns för 80 kr, dessa borde ge tillträde till ståplats (är inte säker på om de gjorde det förra säsongen)
Familjebiljetterna är suveränt att de kostar 80 kr, då kan en familj med två barn gå på hockey för 320 kr, du kan alltså inte bara köpa en familjebiljett och sen ställa dig i klacken!