Är du mitt i smeten?
HA 22/23: Vita Hästen-Djurgårdens IF 11/2
"Blir pååkt", är han helt jävla blåst eller?
Och kaptenen i Hästen säger att "han blev pååkt". Stämmer kanske i sak men hur hamnade Forsberg där.... Dumfan som försvarade kan ju tänka lite.
Nej fortfarande på havet. Hittade äntligen ett VPN som cmore inte verkar blockera. Men täckningen är sådär för streaming....
Nej jag hörde klacken skandera "vad ska domarn' göra nu"
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hjälp, vilken supertönt i Hästen-intervjun 
Muzito Bagenda-nivå på analysnivån.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
De senaste två-tre säsongerna har jag sett fler utvisningar för abuse än vad jag sett tidigare under hela livet.
Avskaffa tre mot tre.
Fel hav
-
Hillberry blue
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller med föregående skribenter om domarna. Mycket märkliga utvisningar. Vad gäller Forsbergs så blir han ju mer eller mindre intacklad i målvakten.
Välkommen till 2023 där alla blir så jävla offended av minsta lilla, vi har förvandlats till en värld av klena kärring psyken och folk som bölar hellre än löser problem!Mattias_87 skrev: ↑2023-02-11 18:44:34 De senaste två-tre säsongerna har jag sett fler utvisningar för abuse än vad jag sett tidigare under hela livet.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Han har tappat det helt, med 4 (!) högst tveksamma utvisningar mot oss. Och i vanlig ordning så släpper han allt för hästarna...
It's the hope that kills you.
VH/Lättkränkta Zebrasekten - DIF 1-3
Stolt, men aldrig nöjd
Och jag kan garantera att det inte är för att spelarna blivit fulare i käften. Jag menar foppas gamla sågning av Börje var "snäll" sett till årtalet men han hade väl åkt på 20 matchers avstängning om det varit idag.Mattias_87 skrev: ↑2023-02-11 18:44:34 De senaste två-tre säsongerna har jag sett fler utvisningar för abuse än vad jag sett tidigare under hela livet.