Är det säkert att det är en skada för Garpenlöv sparade ju en del spelare i sista perioden.Nattuggla_ skrev: ↑2023-01-27 21:05:36 Klasen av igen altså.
Spelar säkert med halvt läkta ljumskar.
Skadetråden
Skadetråden
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Skadetråden
Nä det är väl rätt oklartklintan85 skrev: ↑2023-01-28 03:16:52Är det säkert att det är en skada för Garpenlöv sparade ju en del spelare i sista perioden.Nattuggla_ skrev: ↑2023-01-27 21:05:36 Klasen av igen altså.
- Jim Morrison
Skadetråden
8 spelade minuter är väldigt lite dock. Önskar att vi får en uppdatering så fort som möjligt.klintan85 skrev: ↑2023-01-28 03:16:52Är det säkert att det är en skada för Garpenlöv sparade ju en del spelare i sista perioden.Nattuggla_ skrev: ↑2023-01-27 21:05:36 Klasen av igen altså.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skadetråden
Inga rapporterade ändringar i truppen till ikväll enligt hemsidan. Vi får hoppas man tog av Klasen vid 6-0 som en säkerhetsåtgärd med tanke på tidigare överbelastning och ny match ikväll.Jim Morrison skrev: ↑2023-01-28 08:55:138 spelade minuter är väldigt lite dock. Önskar att vi får en uppdatering så fort som möjligt.klintan85 skrev: ↑2023-01-28 03:16:52Är det säkert att det är en skada för Garpenlöv sparade ju en del spelare i sista perioden.Nattuggla_ skrev: ↑2023-01-27 21:05:36 Klasen av igen altså.
Arnesson dock beskriven som skadad och ej sjuk.
Skadetråden
Norman borta igen.
Melvin Wersäll i första kedjan…
Melvin Wersäll i första kedjan…
- Jim Morrison
Skadetråden
Lekkerimäki borta i åtta veckor. Precis när han hade börjat se bra ut igen. Det är fan i mig helt otroligt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skadetråden
Ja fyfan vad synd när han växlat upp rejältJim Morrison skrev: ↑2023-02-07 12:05:58 Lekkerimäki borta i åtta veckor. Precis när han hade börjat se bra ut igen. Det är fan i mig helt otroligt.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Han var riktigt på gång. Bra i spelet, stark på puck. Bara en tidsfråga innan utdelningen kommit tror jag.#10 skrev: ↑2023-02-07 12:23:59Ja fyfan vad synd när han växlat upp rejältJim Morrison skrev: ↑2023-02-07 12:05:58 Lekkerimäki borta i åtta veckor. Precis när han hade börjat se bra ut igen. Det är fan i mig helt otroligt.
Det grinar verkligen emot. Ska man gissa på att vi snart får läsa om att Normans operationer varit misslyckade och att både han och Alms säsong är över.
Lagom till slutspel inser läkarteamet att Klasen behöver operera ljumskarna för att kunna fortsätta karriären.
Vi krigar oss förbi kvartsfinalen som går över 7 matcher. Kruger drar ett ledband och är tillbaka i en eventuell 4:e finalmatch.
Efter att vi blivit utslagna i semifinal kommer det fram att Ludde spelat med brutet lårben hela säsongen och att Brodins högra korsband lades ut och såldes på blocket redan i november.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Skadetråden
Har inte skadehelvetet varit en parodi i flera säsonger. Det enda som inte gör det till en regel är att det inte finns något undantag.
Stolt, men aldrig nöjd
Skadetråden
BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2023-02-07 13:43:59Han var riktigt på gång. Bra i spelet, stark på puck. Bara en tidsfråga innan utdelningen kommit tror jag.#10 skrev: ↑2023-02-07 12:23:59Ja fyfan vad synd när han växlat upp rejältJim Morrison skrev: ↑2023-02-07 12:05:58 Lekkerimäki borta i åtta veckor. Precis när han hade börjat se bra ut igen. Det är fan i mig helt otroligt.
Det grinar verkligen emot. Ska man gissa på att vi snart får läsa om att Normans operationer varit misslyckade och att både han och Alms säsong är över.
Lagom till slutspel inser läkarteamet att Klasen behöver operera ljumskarna för att kunna fortsätta karriären.
Vi krigar oss förbi kvartsfinalen som går över 7 matcher. Kruger drar ett ledband och är tillbaka i en eventuell 4:e finalmatch.
Efter att vi blivit utslagna i semifinal kommer det fram att Ludde spelat med brutet lårben hela säsongen och att Brodins högra korsband lades ut och såldes på blocket redan i november.

Skadetråden
Ja det är då störigt utav fan. Egenskaperna man får av en Lekkerimäki med form och självförtroende går inte att värva sig till i HA.. Nu måste väl ändå Danielsson kliva fram från backen nästa match?
Skadetråden
Lekkerimäki skadad. Det är ju aldrig skador på rätt spelare. Han hade ju precis blrjat tagga upp. Likadant med Öhgren. Var ju i sitt livs form när han gick sönder. Det grinar mot.
OT:
Logik med Vejdemo värvning.
Spelare som inte spelat match på nästan ett år..
Han tar vi!
Han är ju inte heller den spelartyp vi saknar. Vi skulle ju ha en tank som kan vara jobbig för motståndarna.
Förstår inte.
Lekkerimäkis skada gör ju behovet av en fw till överhängande. Så då tänker jag att vejde och en till ska in?
OT:
Logik med Vejdemo värvning.
Spelare som inte spelat match på nästan ett år..
Han tar vi!
Han är ju inte heller den spelartyp vi saknar. Vi skulle ju ha en tank som kan vara jobbig för motståndarna.
Förstår inte.
Lekkerimäkis skada gör ju behovet av en fw till överhängande. Så då tänker jag att vejde och en till ska in?
Skadetråden
Har säkert stått nånstans men de här ögonoperationerna på Norman, kunde det inte vänta till typ…maj…?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Det var tydligen akut enligt KG och kunde ge livsbestående problem om man inte gjorde operationen så fort som möjligt.
Avskaffa tre mot tre.