Mattias_87 skrev: ↑2023-01-20 19:38:59
Har svårt att tro det här ska hålla i 60 minuter.
Det är det som är själva grejen. Har man svårt att vara påkopplad första 20 hemma på hovet mot MoDo efter senaste tillställningen så behöver man söka hjälp eller bara avgå.
Det är NU vi behöver visa om vi är äkta vara eller inte, en match spelas som sagt i 60 minuter, lätt att vara häftig i ett par byten.
Men jag litar på Kruger och W.Nilsson. Resten? Njaaaa.
Riktigt bra spel, borde verkligen haft ett mål till. Och någon till utvisning med oss.
Deras målis har räddat dem några tillfällen. Vi har spelat något bättre försvarspel, med bra täck. Men som du säger så tveksamt om det håller resterande.
Han har räddat med centimetrar typ varenda gång oxå
Det är det som är själva grejen. Har man svårt att vara påkopplad första 20 hemma på hovet mot MoDo efter senaste tillställningen så behöver man söka hjälp eller bara avgå.
Det är NU vi behöver visa om vi är äkta vara eller inte, en match spelas som sagt i 60 minuter, lätt att vara häftig i ett par byten.
Påkopplade har nog inte varit problemet, men påkopplad och samtidigt kunna göra det man ska när spökena snurrar runt i huvudet efter vår senaste tid är inte lätt
Påkopplade har nog inte varit problemet, men påkopplad och samtidigt kunna göra det man ska när spökena snurrar runt i huvudet efter vår senaste tid är inte lätt
Inte bara påkopplade, åka skridskor och spela aggressivt. De måste dessutom sluta göra felbeslut och drälla... i 60min. Kanske blir detta ett fall framåt, kanske inte. Minst 40min kvar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kan vi minimera felpass, och inte drälla med puck i egen zon tror jag det kan lösa sig.
Man ser små tendenser fortfarande att vi nästan blir paralyserade så fort dom får tryck i vår zon. Där behöver vi spela mycket, mycket rakare och snabbare.