Helt allvarligt. Trodde förut att vi värvade spelare med tveksam karaktär, men iom att samma spelare gör fulla säsonger i andra lag så börjar man ju undra om det är arbetsplatsen det är fel på.
Jag menar, det är ju knappast så att vi härinne längtar till nästa match. Det gör säkert inte spelarna heller. Skönt att slippa stå till svars.
Det här börjar bli lite väl bisarrt... brukar låta att "alla lag har skador", men vafan, inte SÅHÄR? Har vi varit fullt lag EN ENDA match den här säsongen.
Börjar lukta illa... mitt glas blir mer och mer halvtomt.
Detta kan bli intressant, nu möter vi ett skickligt spelande välfungerande lag som inte hade skämt ut sig mer i SHL än Miffen och Hv redan gjort.
Kan bli historiskt uselt, alt en hedersam förlust och eftersnack i stil med –Vi är på rätt väg känns det som, ett fall framåt spelmässigt, endast 2 insläppta i BP osv.....bla bla…
Zoomar ut, vänder blad…. och konstaterar att detta blir ännu en match jag ”missar”
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Carnebo på extrabacken där va? Blev dock nyfiken på vad som hände med Carnefeldt som var hos oss, och där verkar det ha gått utför, harvar i division 2.
Fortfarande 0 förtroende för Galajda.
Klart Lindbom är etta. Men att köra slut på honom innan de viktigaste matcherna börjar är tjänstefel.
Jag förstår inte varför man lastar så mycket matcher på en junior när vi har en god andraslips.