Vem vill du aldrig se i båset?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.

Vem vill du aldrig se som tränare för DIF?

Per Bäckman
70
72%
Roger Melin
8
8%
Challe Berglund
5
5%
Johan Tornberg
1
1%
Ulf Dalén
0
Inga röster
Magnus Arvedsson
8
8%
Annan
5
5%

Antal röster: 97

Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

djurgårdarn3 skrev:och blocco som bara lägger upp massa skit och kopierar andras inlägg för attbara citera: haha eller något dylikt.
Huh..? Förstår inte riktigt vad du menar grabben. Massa skit? Jag skrev ett inlägg där jag la in en blid som kan kopplas till en kille som jag aldrig vill se i vårat bås. Tråden handlar om det, och hur orealistiskt det än må vara att vi får se han i Djurgården, så har jag rätt att uttrycka min åsikt precis som alla andra.

Och när citerade jag ett inlägg med "haha" senast?
Användarvisningsbild
Bjurling_39

Inlägg av Bjurling_39 »

stolpskott skrev:
degen skrev:
stolpskott skrev:
blocco skrev:Eller killen som hade följande avatar:

Bild
HAHAHAHA!
Tack för en godnatt's sömn Blocco! ;)
haha, men varför inte?
Blir trött av allt skratt! :lol:
Vart tog han vägen föresten?? Katten!?
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Här tillbringar han numera större delen av sin vakna tid den gode (?) Jojje!
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Han finns även på http://djurgardsjavlar.egetforum.se/forum/index.php och håller på med sitt vanliga nedvärderande av Djurgården.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

blocco skrev:Han finns även på http://djurgardsjavlar.egetforum.se/forum/index.php och håller på med sitt vanliga nedvärderande av Djurgården.
Han härjar alltså på två forum!? Nu vet jag ju inte riktigt hur många inlägg han presterat på DIF-jävlarnas eget forum, men med tanke på hur många han har gjort på FBKs forum, så kan han inte gärna göra annat än att posta inlägg.

Han måste vara en mytoman av bibliska proportioner om han vidhåller att han är så ofantligt framgångsrik och fullkomlig som han givit uttryck för på denna sida när han bevisligen sitter framför datorn och söker kommunicera med sin virituella omgivning.

Nästa match på Stadshagen är annars den 9/3 kl. 13.00, DIF - Enköping.
Bild

Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Bautabröl skrev:
blocco skrev:Han finns även på http://djurgardsjavlar.egetforum.se/forum/index.php och håller på med sitt vanliga nedvärderande av Djurgården.
Han härjar alltså på två forum!? Nu vet jag ju inte riktigt hur många inlägg han presterat på DIF-jävlarnas eget forum, men med tanke på hur många han har gjort på FBKs forum, så kan han inte gärna göra annat än att posta inlägg.

Han måste vara en mytoman av bibliska proportioner om han vidhåller att han är så ofantligt framgångsrik och fullkomlig som han givit uttryck för på denna sida när han bevisligen sitter framför datorn och söker kommunicera med sin virituella omgivning.

Nästa match på Stadshagen är annars den 9/3 kl. 13.00, DIF - Enköping.
Han skriver inte så jättemycket som på bönornas forum. Speciellt inte efter en segermatch. Men på fbks forum skriver han dock bra saker om Djurgår'n, det gör han inte på Djurgårdsjävlar. Bara snack om hur pinsamt allt och alla i Djurgårdsfamiljen är.

http://djurgardsjavlar.egetforum.se/for ... ofile&u=67

EDIT: Och där satte jag mitt 900:e inlägg.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

blocco skrev:Men på fbks forum skriver han dock bra saker om Djurgår'n, det gör han inte på Djurgårdsjävlar. Bara snack om hur pinsamt allt och alla i Djurgårdsfamiljen är.
Mytoman och schizofren!

Kanske inte ska döma Jojje för hårt! Vem vet, hans kontakt med sina medmänniskor kanske bara sker via datorn!?

Hur som helst, grattis till att ha uppnätt 900 inlägg. Själv traskar jag tålmodigt mot denna siffra och kanske någon gång kan klamra mig över denna magiska summa :D
Bild

Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Bautabröl skrev:Kanske inte ska döma Jojje för hårt! Vem vet, hans kontakt med sina medmänniskor kanske bara sker via datorn!?

Hur som helst, grattis till att ha uppnätt 900 inlägg. Själv traskar jag tålmodigt mot denna siffra och kanske någon gång kan klamra mig över denna magiska summa :D
Äh han är en skitstövel, ska alltid gå emot strömmen bara för att göra alla förbannade.

Och tackar så mycket. Det gör du säkert min vän, förr eller senare. :wink: :D
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

blocco skrev:
Bautabröl skrev:Kanske inte ska döma Jojje för hårt! Vem vet, hans kontakt med sina medmänniskor kanske bara sker via datorn!?

Äh han är en skitstövel, ska alltid gå emot strömmen bara för att göra alla förbannade.

Är man en skitstövel för att man berättar den hårda sanningen?
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Emil svelander skrev:
blocco skrev:

Är man en skitstövel för att man berättar den hårda sanningen?
Nej, men när man är så jävla pessemistisk. Säger att allt och alla utom han själv är pinsamt dåligt.

"Klacken suger", "Spelarna suger".
Nog för att alla kan göra dåliga matcher ibland. Men ingen blir bättre av att få den skiten över sig hela tiden. Så fort vi har vunnit en match så är han tyst, för då kan han inte gnälla. Men vid förluster så går han direkt in och kritiserar allt och alla och berättar hur mycket bättre han själv är.

Funderar på om det finns överhuvudtaget något positivt som den männinskan kommit med.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Emil svelander skrev:Är man en skitstövel för att man berättar den hårda sanningen?
Nej, men för att han i många i sina inlägg har fascistoida undertoner och en sned uppfattning om sina medmännskor som snarare för tankarna till 1930-talets Tyskland, än till Sverige under 2000-talet.
Bild

Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Inte för att jag har något emot honom personligen, men jag vill inte se honom i Djurgårns bås ändå...

Bild
Bild

jjonas

Inlägg av jjonas »

Bautabröl, vem är det på bilden?
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

jjonas skrev:Bautabröl, vem är det på bilden?
Per Djoos.
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Detta hade nog blivit lite väl mysigt...

Bild
Skriv svar