Alla har läst det.
Over and out

Det är väl tjänstefel om inte sportchefer jobbar hårt på Lindbom om inte DF går upp.
Jo men när det gäller Falk så räknar jag inte ens in honom, han ska inte ens ha speltidStatKing skrev: ↑2023-01-08 22:44:20Helt fel tyvärr. Backarna som statistiskt sett har haft svårast att leverera förstapass är Odelius och Falk. Sen att Schilling och Arnesson är relativt ofarliga offensivt är en annan femma.Praljak skrev: ↑2023-01-08 22:05:17 Det viktigaste uppdraget närmsta tiden måste vara ett få in minst en ny back, 2 st känns övermäktigt ekonomiskt och att det skulle finnas ledigt på marknaden
Hammarlund behöver komma bort som topp 6 back.
Skulle vi kunna värva 2 nya backar som är skridskostarka med bra första pass så skulle jag vad jag sett i år få ner speltiden på antingen shilling som är storrisk spelare och har haft svårt att leverera första pass eller Arnessons som är seg på gorillorna och inte heller kan slå ett bra första pass.
Det är nog en utopi att värva 2 nya bra backar som ska passa in i laget men 1 ny är ett måste plus att dom befintliga backar måste höja sig för spelet bakifrån är det som driver hela spelet och nu är de det som fallerar i varje match
Guld riddarna ifrån vegas vill väll inte heller att han ska harva i HA en säsong till. Blir väll nystart med Reideborn i sämsta/bästa fall!?Mattias_87 skrev: ↑2023-01-09 17:19:20 Får ångest av att tänka på att Lindbom kan stå med en Färjestadströja på sig nästa säsong. Snälla gud låt oss gå upp.
Inget konkret, men tror ej det blir ngt ifrån SHL byta liga för att spela 3 el 4 kedjan.Nattuggla_ skrev: ↑2023-01-10 10:12:48 Så, vad har vi på spelskicklig back och gnuggarforward?
Droppa era alternativ.
Någon hade mailat Johan "Madhawk" att Anthon Eriksson (Västerås) skulle vara ett namn för oss.
De avfärdade detta ganska snabbt iom att han inte är spets.
Men stämmer inte han in på det som K-G söker?
Du menar att han hoppar över chips/dipp och ölen, och bara kör ostbågar och cola zero