HA 22/23: Björklöven - Djurgårdens IF 6/1
Har vi ens någon att sparka nu?
Fint av Björklöven att tacka Liss för hans insatser i klubben
-
Falk som forward är sånt som mardrömmar är skapta av, fy fan. Gör påriktigt mer nytta på bänken, helt sjukt.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hemsk match
Missade starten, slog på efter 10 minuters spel.. då hade det redan ringt två gånger. Nu har jag sett ytterligare två mål trilla in. Nä. Fixar käk till familjen istället. Vilket mög.
Hoppas att Lindbom kommer hem fort som fan, han behövs. Galajda fick inte mycket hjälp idag dock.
Lyckat till i målet nu resten utav matchen, Munther.
Hoppas att Lindbom kommer hem fort som fan, han behövs. Galajda fick inte mycket hjälp idag dock.
Lyckat till i målet nu resten utav matchen, Munther.
Skulle säga att det började med avskedet av Ahlén. Hank likaså. Den officiella nådastöten? Avsked Robban och anställning Barry Smith....
Där någonstans började jag bara känna förakt mot föreningen. Vilket ofantligt slarv med ett fint arv.
- diftobbe89
Morrison, kan du inte lägga in en karta med pluppar så jag verkligen får bekräftat hur det ser ut. Svårt sånt här.
Spela fult
Således fungerar det inte att bygga ett lag kring hemvändare...Kruger är väl bra, men annars.
Laget består antagligen av juniorer eller äldre spelare (varvad många hemvändare). Vart är alla spelare i sina bästa år?
Lindbom och till viss del Galadja har räddat laget.
Laget består antagligen av juniorer eller äldre spelare (varvad många hemvändare). Vart är alla spelare i sina bästa år?
Lindbom och till viss del Galadja har räddat laget.
-
Helt sjukt ändå att en man lyckades fördärva så groteskt på en säsong....
- Jim Morrison
Nä men inte ta ut din ilska på mig nu!diftobbe89 skrev: ↑2023-01-06 18:28:24 Morrison, kan du inte lägga in en karta med pluppar så jag verkligen får bekräftat hur det ser ut. Svårt sånt här.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Snygg assist Kruger...
Söderlund effekten!
Håll tätt nu, vore ju pinsamt med 2siffring innan första perren är slut, kämpa!
Håll tätt nu, vore ju pinsamt med 2siffring innan första perren är slut, kämpa!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Kan man inte bara säga - ni vann, och åka hem??
Helt otroligt, Björklöven har inga målchanser men fyra mål.... Förstår inte!diftobbe89 skrev: ↑2023-01-06 18:28:24 Morrison, kan du inte lägga in en karta med pluppar så jag verkligen får bekräftat hur det ser ut. Svårt sånt här.
Det sjuka är att Västerås och Aik hade typ den här möjligheten också men är så brutalt mycket sämre.
Nu möter vi ett topplag och då ser vi verkligen vart vi står. Kan sätta en lever på att Modo står mot Löven I finalen.
-
Jamen för helvete !!!
Vad händer ???
Vad händer ???