Magnutz skrev: ↑2022-12-18 20:54:41
Jag hade inte planerat att åka på denna men blev sugen tack vare initiativet! Däremot kan min närvaro hindras pga rövväder. Om det känns ok att köra så är jag på plats.
På med dubbdäcken så rullar vi om så krävs i 30 km/h till Stockholm från olika väderstreck.
Doyle skrev: ↑2022-12-19 17:20:58
Alm tillbaka igen
Va? Vart ser du det?
När jag läser på hemsidan så står det följande om matchen: Ludvig Hedström har inte hunnit tillfriskna och på skadelistan återfinns fortsatt Johan Alm, Alexander Ytterell, Ludvig Rensfeldt, John Norman, Emil Berglund och Linus Klasen.
Alm tillbaka igen
Va? Vart ser du det?
När jag läser på hemsidan så står det följande om matchen: Ludvig Hedström har inte hunnit tillfriskna och på skadelistan återfinns fortsatt Johan Alm, Alexander Ytterell, Ludvig Rensfeldt, John Norman, Emil Berglund och Linus Klasen.
Alm tillbaka igen
Va? Vart ser du det?
Alm tillbaka igen
Va? Vart ser du det?
Alm tillbaka igen
Ja enligt stats.hockey,se står han med i laguppställningen och det var väl dag till dag på honom enligt KG i övrigt så är Tim och Myllenberg som aviserats sen tidigare åter i speldugligt skick
Magnutz skrev: ↑2022-12-18 20:54:41
Jag hade inte planerat att åka på denna men blev sugen tack vare initiativet! Däremot kan min närvaro hindras pga rövväder. Om det känns ok att köra så är jag på plats.
På med dubbdäcken så rullar vi om så krävs i 30 km/h till Stockholm från olika väderstreck.
Dubbdäck på, och jag rullar strax!
Tom jag har släpat mig in!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.