Skadetråden
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Skadetråden
Kollade om första perioden och då var Krüger med i sista pp:t innan pausen. Såg obehindrad ut när han åkte av. Kollade bara början av andra perioden och då var han inte med. Kan ju hoppas att han bara blev sjuk. Hoppet är det sista som överger en liksom.
-
Skadetråden
Någon skrev att det var största sannolikhet sjukdom enligt DIFlive.Jimmy Peterson skrev: ↑2022-11-27 11:33:58 Kollade om första perioden och då var Krüger med i sista pp:t innan pausen. Såg obehindrad ut när han åkte av. Kollade bara början av andra perioden och då var han inte med. Kan ju hoppas att han bara blev sjuk. Hoppet är det sista som överger en liksom.
Vem som skrev det vet jag dock inte, om det var från en som rattade chatten eller en gäst.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
...om det blir samma skadeelände som dom senaste åren så måste ju bara Ölvestads roll börja diskuteras - vill ha slut på alla dessa "kompisrekryteringar"
- SirDIFalot
Skadetråden
Börjar bli trött på det här. Alla lag har skador. Vissa verkligen tro att det är något isolerat djurgårdsproblem för att vi haft otur att fått dom värsta skadorna på fel spelare. Att diskussion dessutom lyfts så fort någon spelare fått en smäll i huvudet och åkt på hjärnskakning? Kom igen.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-11-27 11:40:36 ...om det blir samma skadeelände som dom senaste åren så måste ju bara Ölvestads roll börja diskuteras - vill ha slut på alla dessa "kompisrekryteringar"
Expert.
-
Skadetråden
...frågan bör dok belysas varför så många kompisrekryteringar överlag hos ossSirDIFalot skrev: ↑2022-11-27 19:37:00Börjar bli trött på det här. Alla lag har skador. Vissa verkligen tro att det är något isolerat djurgårdsproblem för att vi haft otur att fått dom värsta skadorna på fel spelare. Att diskussion dessutom lyfts så fort någon spelare fått en smäll i huvudet och åkt på hjärnskakning? Kom igen.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-11-27 11:40:36 ...om det blir samma skadeelände som dom senaste åren så måste ju bara Ölvestads roll börja diskuteras - vill ha slut på alla dessa "kompisrekryteringar"
- Doyle
Skadetråden
Ser fram emot en innehållsrik skaderapport idaaa..
-
Skadetråden
Brukar vara varannan vecka så det blir väl nästa vecka. Men sportrapporten från K-G ska väl dyka upp snart.
Hockeynews var på Djurgårdens träning idag såg jag dock. Där de skriver att både Kruger och Berglund är på is.
Lär komma en artikeln under dagen.
- Jim Morrison
Skadetråden
1-6 veckor på Rensfeldt, 3 veckor på Östlund och hjärnskakningstrappan först och främst på Lekkerimäki.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skadetråden
Vad hände med Rensfeldt?Jim Morrison skrev: ↑2022-11-28 15:21:00 1-6 veckor på Rensfeldt, 3 veckor på Östlund och hjärnskakningstrappan först och främst på Lekkerimäki.
Skadetråden
Hur gick det för grabben i j20 som fick åka ambulans från matchen mot lif igår?
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Skadetråden
Ännu längre skadelista alltså. Då blir det mer speltid för Falk som jag antar främst kommer avlasta i bp. Det blir säkert bra men saknar ju offensiva uppsidan som Schilling ändå kommer med.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Skadetråden
Tala ur skägget. Vad vet du?Jimmy Peterson skrev: ↑2022-12-05 20:06:43 Ännu längre skadelista alltså. Då blir det mer speltid för Falk som jag antar främst kommer avlasta i bp. Det blir säkert bra men saknar ju offensiva uppsidan som Schilling ändå kommer med.
Är Schilling skadad?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
Skadetråden
Kom en skadeuppdatering på hemsidan tidigare idag.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-12-05 22:58:31Tala ur skägget. Vad vet du?Jimmy Peterson skrev: ↑2022-12-05 20:06:43 Ännu längre skadelista alltså. Då blir det mer speltid för Falk som jag antar främst kommer avlasta i bp. Det blir säkert bra men saknar ju offensiva uppsidan som Schilling ändå kommer med.
Är Schilling skadad?
Expert.