Detblir3poäng skrev: ↑2022-11-29 19:34:51
Blir lika förvånad varje match, att så erfarna spelare kan lägga så dåliga, och naiva passningar. Och Ragnarsson måste snart styra upp Hedström. Han behandlar pucken så man blir helt rådlös!
Hedström? Han ser ju bra ut.
Nee, där håller jag inte med. Är ok utan puck men såfort han vinner puck går det utför. Blir oftast bara stående och övermannad av motståndare eller så panikskickar han pucken åt valfritt håll så fort det går utan att se sig för.
Älskar ju Grewe alltså. Verkar bära en stor roll! Gör det fantastiskt. Betydligt vassare än Brodin både med puck och utan. Albin är den typen som skulle kunna vända vår situation över en natt.
Det man tränar på det blir man bra på. Den som sitter och tror att vi bara ska vända på det lir vi visat upp de senaste 18 matcherna behöver nog sitta ner i båtjäveln en stund.
Om det finns ett annat spel att visa upp än det vi sett ett tag så kommer det ju ta ett tag innan det visar sig. Om all skit vi sett berott på Jocke F dvs.
Vi behöver ju vinna ikväll men vi behöver ju spela bra hockey också. Kämpa Djurgården!
Manijock skrev: ↑2022-11-29 20:12:07
Älskar ju Grewe alltså. Verkar bära en stor roll! Gör det fantastiskt. Betydligt vassare än Brodin både med puck och utan. Albin är den typen som skulle kunna vända vår situation över en natt.
Ja kan inte Mora vara snälla och låna ut honom till oss, inför 3:e
Blir lika förvånad varje match, att så erfarna spelare kan lägga så dåliga, och naiva passningar. Och Ragnarsson måste snart styra upp Hedström. Han behandlar pucken så man blir helt rådlös!
Nee, där håller jag inte med. Är ok utan puck men såfort han vinner puck går det utför. Blir oftast bara stående och övermannad av motståndare eller så panikskickar han pucken åt valfritt håll så fort det går utan att se sig för.
Idag har han ju t.o.m passningspoäng. (avdelning spel med puck)...
Manijock skrev: ↑2022-11-29 20:12:07
Att Grewe inte lirar i DiF är för mig en sorg. Inte lika stor som Hank men nästan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Idag har han ju t.o.m passningspoäng. (avdelning spel med puck)...
Även en blind höna..... Hehe nee då, tycker inte han är utom räddning, men han måste bli smartare med puck ifall han ska bli når mer än en bänkvärmare.
Hade någon visat mig den här matchen och sagt att den var från förra säsongen så hade jag knappt reagerat. Vi behöver ett hästjobb av Garpen för detta är så låg nivå. Vi verkar ju se likadana ut oavsett vilka som spelar i laget.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.