Säsongen 22/23
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 22/23
Är han småskadad? Eller vill man pröva andra? Tja, vad vet jag.
Säsongen 22/23
Modo verkar ha nån gräddfil hos domarna, borde haft 3 utv inom loppet av 20 sekunder nyss mot Karlskoga
Säsongen 22/23
Hmm. På hemsidan verkar man bara kunna köpa biljetter tom matchen den 19/12. Är inte de andra biljetterna släppta ännu?
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Säsongen 22/23
Corsi statistiken har blivit mycket bättre de senaste matcherna. Jag tycker det mest börjar gå åt rätt håll, kedjorna börjar också se bättre ut. Kanske inte den bästa insatsen idag men det visar ändå på styrka att man vinner dessa matcher. Och sen att man har dessa stjärnor som kan gå in och ändra på läget när man verkligen behöver dem. Ändå en stark vinst till slut efter de hårda schemat man har haft.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 22/23
Lekkerimäki känns iskall, hoppas det vänder efter uppehållet.
Säsongen 22/23
Klasen gör verkligen skillnad. Han vågar hålla i pucken och inte bara slänger iväg det som många andra. kingligt 2-3 mål igår. bara lägger den/prickskjuter lite lagom hårt upp i krysset med skymning av målisen.
Det är ju årtiondets match när djurgårn kommer på besök i västervik, tingsryd osv så alla gör ju sitt yttersta och krigar järnet. Finns inga lätta lag i HA och går inte bara att åka till bortaplan å hämta hem några poäng. inte lätt att vinna en sån bortamatch så riktigt starkt av grabbarna!
Det är ju årtiondets match när djurgårn kommer på besök i västervik, tingsryd osv så alla gör ju sitt yttersta och krigar järnet. Finns inga lätta lag i HA och går inte bara att åka till bortaplan å hämta hem några poäng. inte lätt att vinna en sån bortamatch så riktigt starkt av grabbarna!
-
Säsongen 22/23
Något om DIF här?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -lag-varva
Säsongen 22/23
Egentligen inte. KG säger att truppen är i princip full, eventuellt en forward till och då ev lån under JVM.Nattuggla_ skrev: ↑2022-11-08 13:58:19 Något om DIF här?
På svar om "drömvärvning" svarar han "Vejdemo" så det lär kanske inte vara så aktuellt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Säsongen 22/23
Vore ju märkligt annars. Vi har ju en drömtrupp redan och har verkligen inte behov av att förstärka någonstans.Praetori skrev: ↑2022-11-08 14:21:56Egentligen inte. KG säger att truppen är i princip full, eventuellt en forward till och då ev lån under JVM.Nattuggla_ skrev: ↑2022-11-08 13:58:19 Något om DIF här?
På svar om "drömvärvning" svarar han "Vejdemo" så det lär kanske inte vara så aktuellt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säsongen 22/23
Nej jag tycker inte man ska värva mer nu förutom Svedberg. Bättre att spela ihop den här truppen man har mer nu och kanske värva vid behov om det blir skada eller liknande i framtiden. Denna trupp ska räcka mer än väl med att kunna gå upp.Jim Morrison skrev: ↑2022-11-08 14:46:18Vore ju märkligt annars. Vi har ju en drömtrupp redan och har verkligen inte behov av att förstärka någonstans.Praetori skrev: ↑2022-11-08 14:21:56Egentligen inte. KG säger att truppen är i princip full, eventuellt en forward till och då ev lån under JVM.Nattuggla_ skrev: ↑2022-11-08 13:58:19 Något om DIF här?
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 22/23
Måste få lite puls även när det är uppehåll.
Vet inte om det är att sticka ut hakan, speciellt eftersom vi mött löven en gång, men jag säger att vi kommer ha 6/8 mot löven och Modo när vi summerar grundserien.
Vet inte om det är att sticka ut hakan, speciellt eftersom vi mött löven en gång, men jag säger att vi kommer ha 6/8 mot löven och Modo när vi summerar grundserien.
Säsongen 22/23
Jag vågar nog inte alls gissa utefter hur säsongen har sett ut hittills. För när man vann mot Björklöven senast den matchen skulle ha kunnat slutat hur som helst och Björklöven har höjt sig rätt mycket sen den matchen. Och Modo har imponerat mest hittills och man har inte mött dem än.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 22/23
Samma här. Jag vill gärna vänta med att utvärdera läget förrän vi mött topplagen ett par gånger. Det borde vara läge på kvällen 25e Januari efter mötet med Löven (med dubbelmöte mot Modo matcherna innan dess).klintan85 skrev: ↑2022-11-10 13:30:42Jag vågar nog inte alls gissa utefter hur säsongen har sett ut hittills. För när man vann mot Björklöven senast den matchen skulle ha kunnat slutat hur som helst och Björklöven har höjt sig rätt mycket sen den matchen. Och Modo har imponerat mest hittills och man har inte mött dem än.
Har det sett "bra" ut tills dess och vi är med i toppen av tabellen är det ju bara tuta och köra. Har det inte sett bra ut så måste det till en rannsakning.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.