Misshandel Lhc Dif
Misshandel Lhc Dif
Någon som vet något. Hörde av min far (som läst i Östgöta Correspondenten) att Difare blivit misshandlade efter matchen.
Någon som vet något eller är det bara skriverier igen eller?
-
Re: Misshandel Lhc Dif
gojken skrev:Någon som vet något. Hörde av min far (som läst i Östgöta Correspondenten) att Difare blivit misshandlade efter matchen.
gojken
Jag vet att en Difare fick åka iväg till Norrköpings sjukhus, men han sja vara hemma nu tror jag att jag läste.
mer vet jag inte.
Du som är en "local"....gojken skrev:Nu är det ju inte fel på alla i Linköping. Jag har bott här hela mitt liv och kommer troligen att bo här livet ut. Den klick som använder Lhc logga för att slåss är precis lika fel ute som de som använder Difs logga för att slåss.
Hur går snacket i lokal-tidningar osv när det gäller LHC-supporters? Jag tycker mig märka en massa huligan-wannabes i LHC klacken.
Att som DIF:are gnälla på våldsamma fans är kanske att kaste sten i glashus, men hos oss ser jag snarare en nedåtgående spiral än tvärtom.
Själv fick jag en snusdosa (tom) i huvet efter vårt 1-0 mål. Och förutom rikspajasen som stod ovanför oss och loskade ner på bortastå så var det rätt lugnt vad jag kunde se.
Om jag förstått det rätt så gav de sig inte på DFG eller dyl. Sen vet jag iofs inte om det var CC som angrep eller inte.
Jävligt trist var det som inträffade iallafall.
Om jag förstått det rätt så gav de sig inte på DFG eller dyl. Sen vet jag iofs inte om det var CC som angrep eller inte.
Jävligt trist var det som inträffade iallafall.
Lycka är att vara djurgårdare
Som "local" här nere så får man väl säga att det skrivs ju en del om vad som ska göras med de som håller på. Men det känns som att det mest är Östgöta Correspondenten som skriver om det. Rykten säger ju att de i klacken vet precis vilka det är som håller på och slåss, men jag vet inte om det är sant. Om det nu är så så ser jag ingen anledning till att Lhc inte gör något åt problemet.
Iggysh skrev:LHC casuals,eller CC som de heter,vet inte om det va riktiga cc som var med men iallafall,attackerade helt vanliga djurgårdssupportrar från norrköping om jag inte minns fel.
En av dessa hamnade senare på sjukan.
5 lhc:are anhölls om mina rapproter stämmer
Hoppas verkligen att de åker dit. Det är helt sjukt ju.
-
ok
Jag vet att det är störande med LHC men tänk för fan det är ett pack omogna bönder som troligtvis tror att de går i plugget och är balla inför brudar. Men jag hoppas att det gör något dumt som sedan AB eller expressen uppmärksammar som fan för då får föreningen skit och gör något åt dem.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården