Nej. Men ett fyllo har gjort spelschemat.Czerkawski skrev: ↑2022-10-21 08:50:51 Ursäkta om frågan har ställts (som den säkert har), men är det nåt slags derbygrupper eller dylikt i HA?
Eftersom det har varit rundgång i motståndet. Två gånger mot SSK, Västerås, Kristianstad, snart SSK igen.
Säsongen 22/23
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 22/23
Avskaffa tre mot tre.
Säsongen 22/23
Bara väldigt konstig schemaläggning, vet inte om det har med resor att göra eller något. Annat konstigt också, som vår match mot 3 dagar ledigt Almtuna dagen efter tuff match mot SSK (påverkade sannolikt utfallet).Czerkawski skrev: ↑2022-10-21 08:50:51 Ursäkta om frågan har ställts (som den säkert har), men är det nåt slags derbygrupper eller dylikt i HA?
Eftersom det har varit rundgång i motståndet. Två gånger mot SSK, Västerås, Kristianstad, snart SSK igen.
Säsongen 22/23
Splittra första, upp med Söderlund. Forsberg ska inte spela överhuvutaget, jag brukar inte vilja totalsåga enskilda spelare men Forsberg gjorde fan inte ett rätt förra matchen, tvärtom kändes det som allt blev fel.klintan85 skrev: ↑2022-10-21 02:00:50 Jag skulle vilja se Söderlund med Östlund och Lekkerimäki, det skulle vara intressant och se vad de kan göra tillsammans. Det verkar som att Söderlund har svårt att passa in i någon kedja hittills men Forsberg ska ju verkligen inte vara i andrakedjan och att ha Söderlund i fjärdekedjan känns bortkastat.
Säsongen 22/23
Tycker inte vi bör stöka om i kedjor innan uppehållet om vi inte börjar torska. Tim - Nilsson - Berglund va ju riktigt bra i förra matchen. Däremot instämmer jag i att byta ut Forsberg, inte alls vän med pucken. In med Blomgren där istället, fattar inte varför han får sitta på bänken.Döden skrev: ↑2022-10-21 09:15:18Splittra första, upp med Söderlund. Forsberg ska inte spela överhuvutaget, jag brukar inte vilja totalsåga enskilda spelare men Forsberg gjorde fan inte ett rätt förra matchen, tvärtom kändes det som allt blev fel.klintan85 skrev: ↑2022-10-21 02:00:50 Jag skulle vilja se Söderlund med Östlund och Lekkerimäki, det skulle vara intressant och se vad de kan göra tillsammans. Det verkar som att Söderlund har svårt att passa in i någon kedja hittills men Forsberg ska ju verkligen inte vara i andrakedjan och att ha Söderlund i fjärdekedjan känns bortkastat.
Säsongen 22/23
Blomgren/Forsberg är en gåta, det håller jag med om. Sen att fjärde var "bäst" är ju egentligen bara pga att Söderlund kan skapa tryck i anfallszon, med bättre kedjekamrater och att han lär sig släppa pucken så kanske det kan resultera i målchans ocksådr111DIF skrev: ↑2022-10-21 09:31:54Tycker inte vi bör stöka om i kedjor innan uppehållet om vi inte börjar torska. Tim - Nilsson - Berglund va ju riktigt bra i förra matchen. Däremot instämmer jag i att byta ut Forsberg, inte alls vän med pucken. In med Blomgren där istället, fattar inte varför han får sitta på bänken.Döden skrev: ↑2022-10-21 09:15:18Splittra första, upp med Söderlund. Forsberg ska inte spela överhuvutaget, jag brukar inte vilja totalsåga enskilda spelare men Forsberg gjorde fan inte ett rätt förra matchen, tvärtom kändes det som allt blev fel.klintan85 skrev: ↑2022-10-21 02:00:50 Jag skulle vilja se Söderlund med Östlund och Lekkerimäki, det skulle vara intressant och se vad de kan göra tillsammans. Det verkar som att Söderlund har svårt att passa in i någon kedja hittills men Forsberg ska ju verkligen inte vara i andrakedjan och att ha Söderlund i fjärdekedjan känns bortkastat.

Säsongen 22/23
Otroligt underligt det här med derbyna mot Mordor, vad händer?? Varför ska det då spelas på Globen? Det är väl bara att muddra varenda jävel innan dom ska in, Läser man på deras facebook är deras supportrar lika frågande...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongen 22/23
Problemet är att vanliga publikvärdar inte får muddra ordentligt på känsliga ställen. Man borde ju kunna ha knarkhundar som känner lukten av krut eller något.
Avskaffa tre mot tre.
Säsongen 22/23
blir tomt på läktarna om bortasupportrarna portas 

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 22/23
Tack ni få idioter som sabbar möjligheten till sjukt spännande derbys med en magisk inramning. På riktigt, dra åt helvete.
Hade redan bokat mina bortabiljetter. Så jävla besviken...
Hade redan bokat mina bortabiljetter. Så jävla besviken...
Säsongen 22/23
att det ens ska behöva muddras för en idrottsmatch är sinnes bara det. fan att folk inte kan bete sigMattias_87 skrev: ↑2022-10-21 13:21:06Problemet är att vanliga publikvärdar inte får muddra ordentligt på känsliga ställen. Man borde ju kunna ha knarkhundar som känner lukten av krut eller något.
Säsongen 22/23
Sen första kedjan känns inte heller bra, tre framspelare med ingen målskytt. Man behöver få in en bra målskytt i första kedjan bredvid Krüger och Brodin.Döden skrev: ↑2022-10-21 09:44:05Blomgren/Forsberg är en gåta, det håller jag med om. Sen att fjärde var "bäst" är ju egentligen bara pga att Söderlund kan skapa tryck i anfallszon, med bättre kedjekamrater och att han lär sig släppa pucken så kanske det kan resultera i målchans ocksådr111DIF skrev: ↑2022-10-21 09:31:54Tycker inte vi bör stöka om i kedjor innan uppehållet om vi inte börjar torska. Tim - Nilsson - Berglund va ju riktigt bra i förra matchen. Däremot instämmer jag i att byta ut Forsberg, inte alls vän med pucken. In med Blomgren där istället, fattar inte varför han får sitta på bänken.Döden skrev: ↑2022-10-21 09:15:18Splittra första, upp med Söderlund. Forsberg ska inte spela överhuvutaget, jag brukar inte vilja totalsåga enskilda spelare men Forsberg gjorde fan inte ett rätt förra matchen, tvärtom kändes det som allt blev fel.klintan85 skrev: ↑2022-10-21 02:00:50 Jag skulle vilja se Söderlund med Östlund och Lekkerimäki, det skulle vara intressant och se vad de kan göra tillsammans. Det verkar som att Söderlund har svårt att passa in i någon kedja hittills men Forsberg ska ju verkligen inte vara i andrakedjan och att ha Söderlund i fjärdekedjan känns bortkastat.![]()
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 22/23
Hade nog svidit fan så mkt mer för dom rötägg det berör och ha fotbollsderbyna inför tomma läktare en säsong.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 22/23
Tänk vad ett fåtal kan förstöra för så många. Makalöst.
- Jim Morrison
Säsongen 22/23
Än är nog inte det sista ordet sagt. Aiks supportrar uppmanar till bojkott.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säsongen 22/23
Det här var väl ganska väntat efter söndagens derby. Kan man inte plocka russinen ur kakan får man väl helt enkelt avstå den. Ska man rikta något någonstans är det väl mot ljushuvudena som gång på gång bevisar att de bara söker kickar som de borde leta efter någon annanstans.